Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistit kehuvat puolisoitaan

Vierailija
03.12.2017 |

Oma äitini kehuu isääni vaikka kumpikaan heistä ei osannut olla turvallinen vanhempi. Ja isäni tietysti puolustaa äitiäni. Kukaan ei nähtävästi muista, että tytöt sai turpiin isältä ja äiti pilkkasi.

Naapurin narsistisia piirteitä omaava nainen kehuu miestään ja varsinkin poikaansa. Kiva jutella kun jatkuva itsekehu päällä. Mies on ihan tavallinen pullainen, mutta kehua pitää... tavallisen näköinen yms mutta tällä pönkittämisellä halutaan tukea omalle huonolle itsetunnolle. Poikakin on kehumalla pilattu - hirveä narsistin alku eikä itsekritiikkiä yhtään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekö on parempi mitä suomessa on harjoitettu iät ajat... Mollaaminen, vittuilu, vähättely jne. Itse ainakin kehun lapsia ja miestä, koska minun silmin ovat parhaita ja rakkaita juuri minulle. Ei se mitään pönkitystä ole. Oletko kateellinen vai eikö sinua kukaan ole ikinä kehunut? Ei kai se sulta ole pois, vai onko?

Vierailija
2/3 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ulkonäkökeskeiseltä ihmiseltä. Joku voi olla tavallinen pulliainen, mutta sydän kultaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipa se oikein ole jos isa hakkasi ja aiti pilkkasi!! Hyva jos olet onnistunut katkaisemaan kierteen. Usein sama jatkuu omille lapsille. Meilla oli vahattelyn ilmapiiri . "Ei nyt mitaan kannata odottaa ja ei se kuitenkaan toimi, ei siita mitaan tule...: WTF  Hieno alku elamalle, etta mistaan ei mitaan tule kuitenkaan.  Meilla lapset ei paase helpolla, mutta tietavat etta tuloksia syntyy. Kaikki on mahdollista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi