Miehet! Tunteeton seksi vs. tunteellinen
Kiinnostaisi kuulla, liittyykö mielestänne esim.suuseksiin tunteet vai teettekö sitä myös ns."panosuhteille"? Itselleni naisena miellyttämisenhalu tulee tunteista eli ei voisi vähempää kiinnostaa suuseksi miehen kanssa, jota kohtaan ei ole myös romanttisia tunteita.
Kommentit (9)
Alistuminen tunteella. Muuten ei väliä.
N28
Kyllähän se mukavampaa on jos tuntee muutakin kuin huulet hepin ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla, liittyykö mielestänne esim.suuseksiin tunteet vai teettekö sitä myös ns."panosuhteille"? Itselleni naisena miellyttämisenhalu tulee tunteista eli ei voisi vähempää kiinnostaa suuseksi miehen kanssa, jota kohtaan ei ole myös romanttisia tunteita.
Tietenkin teen sitä panosuhteissa.
Suuseksi on melkein parempaa kuin yhdyntä
Siis sellainen RAA RAA RAA raivokas pumppaaminen hampaat irvessä joka reikään.
Sellainen. WRAAA WrAAAA!
RAA RAAA RAAA!
Panosuhteissa nainen on alistuva narttu, jonka tehtävä on tyydyttää mies.
Parisuhteessa sitten puolestaan tunteikas kädestäpitäminenkin voi aikaansaada isommat kiksit kuin normipano.
Olen myös kokenut puolin ja toisin tunnekylmän hoidon, siihen pätee sanonta :”kyllä hyvä käteenveto aina huonon panon voittaa”.
Eli tunteista se on kiinni, ne tunteet vaan on erilaisia eri tilanteissa.
Mulle tulee ainaskin oksentava fiilis mistään yhenillan suhteesta. En nyt uskovainen ole, mutta haluan tutustua ihmiseen ennenku hyppään sänkyyn samana päivänä. Harmittaa miten halpoja suurin osa naisista on..
Ei kiinnosta minkäänlainen seksi ilman parisuhdetta, tykkään antaa suuseksiä mutta en random panoille, ja noita kun en harrasta nii on tosi helppoa. Onneksi on naisia jotka ajattelee samoin, kolmas suhde menossa ja tällä mennään hautaan asti.
Teen mielelläni suuseksiä panosuhteille, sehän on kiihottavaa itsellekin. Ja tottakai nautin kun panosuhteeni saa orkun ja nauttii siitä. Outo kysymys.
M5x
En ole mies, mutta minulle seksillä ja tunteilla (himoa lukuun ottamatta) ei ole juuri tekemistä toistensa kanssa. Voisin kuvitella miestenkin olevan yksilöllisiä tässä asiassa. .?