Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susirumasta siedettäväksi - miten?

Vierailija
01.12.2017 |

Olen toivottoman ruma, maahisen näköinen nainen, jolla ei ole ollut koskaan onnellista parisuhdetta. Mulle kelpaisi mainioati nainen tai mies. Pitäisikö mun päättää päiväni vai olisiko mitään toivoa paremmasta? Mitä mun pitäisi tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoni ja vartaloni saisi siedettäviksi noin 10 000 eurolla. Ikäni puolesta en pysty edes saamaan miestä, toisaalta naisen saaminen on vieläkin hankalampaa. Lisäksi inhoan itse ulkonäköäni ja fyysistä olemustani.

Vierailija
2/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jo spämmi hoitoon. Tarvit sitä oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi, turha lähteä mukaan mihinkään kauneusleikkaus pelleilyihin. Aika karmealtahan nuo monet botoxilla ja leikkauksilla itsensä pilanneet naiset näyttävät, vaikka lehtien sivuilla keikkuvatkin. Ulkonäkö on pintaa vaan, sitä voi olla hyvä niin monessa muussakin tärkeämmässä asiassa. Olet riittävä juuri sellaisena kuin olet, vaikka et mahtuisikaan nykyisten kauneusihanteiden mukaisiin kapeisiin raameihin.

Vierailija
4/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole oma itsesi, turha lähteä mukaan mihinkään kauneusleikkaus pelleilyihin. Aika karmealtahan nuo monet botoxilla ja leikkauksilla itsensä pilanneet naiset näyttävät, vaikka lehtien sivuilla keikkuvatkin. Ulkonäkö on pintaa vaan, sitä voi olla hyvä niin monessa muussakin tärkeämmässä asiassa. Olet riittävä juuri sellaisena kuin olet, vaikka et mahtuisikaan nykyisten kauneusihanteiden mukaisiin kapeisiin raameihin.

Valitettavasti ihmissuhteen tai ystävien saaminen tällaisella ulkonäöllä on mahdotonta. Ihmiset jotenkin karsastavat minua ja otan luontaisesti sellaisen roolin, että pidän etäisyyttä ihmisiin. Minulla on kuitenkin inhimillisiä tarpeita, vaikka olenkin fyysisesti vajavainen. Niinpä katkeroidun tässä enenevässä määrin.

Vierailija
5/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene jo spämmi hoitoon. Tarvit sitä oikeasti.

Mitä tarkoitat? Ei tähän mikään muu auta kuin kirurgin veitsi. Parikymppisenä mainitsin asiasta psykologille sekä yhdelle terapeutille, mutta he eivät ottanut ongelmaani tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi