Mies ei komenna lasta!
Tai komentaa, kun on ensin antanut lapsen hyppiä ja riehua tunteja kuin vapaaksi päästetty apina. Sitten yhtäkkiä räjähtää ja ihmettelee, kun lapsi ei osaa olla hiljaa ja rauhassa uutisten aikana.
Alan olla niiiiin kypsä tähän tilanteeseen! Minä se huutavan lapsen kannan nukkumaan, syömään, ulos jne.
Erityisen hankalia siirtymätilanteen, kun mies antaa aina periksi, jos lapsi ei vaikka halua pukea...lupaa palkaksi jotain.
Minä komennan ja olen johdonmukainen. Jos sanon tabletin menevän hyllylle, niin se menee.
Jos mies sanoo tabletin menevän hyllylle ei hän sitä kuitenkaan laita, koska haluaa tehdä asian X rauhassa. Silti uhkailee sillä. Ei ikinä pidä kiinni sanomisistaan.
En todellakaan voi apinaa muistuttavan lapsen kanssa lähteä mihinkään kerhoihin, kun ei osaa mitään käytöstapoja!
Miehen Työpäivät yhtä helvettiä, koska lapsi riekkuu, kun ei tiedä milloin ja missä on ok tehdä eri asioita.
Ei mitään johdonmukaisuutta ja lapsi on niin sen verran pieni vielä, ettei ”osaa” käyttäytyä eri tavalla äidin tai isän seurassa.
Pitäisi olla yhtenäiset säännöt, jotka pätevät molempien kanssa ja joka paikassa, mutta ei!
Tekisi mieli lähteä ovet paukkuen ja jättää tuo selviämään lasten (3v ja 6kk) kanssa ihan yksinään. Siinäpä niittää mitä kylvää. Nyt hän kylvää ja minä olen se joka seurauksista kärsii, kun täällä on ihan hullut pennut, joiden kanssa ei kauppaankaan voi mennä.
Voi luoja viimeksi antoi avata pillimehun ennen kassaa???? Ja sitähän se lapsi nyt huutaa kun ollaan keskenämme kaupassa.
Piti saada avautua. En tiedä mitä tehdä, muuten ihan ok mies, mutta ei osaa komentaa ja joku ääniherkkyys sillä varmaan on kun ei kestä huutoa yhtään.
(Ei myöskään radiota tai tv.tä)
Asiasta on puhuttu, puhuttu ja puhuttu! Aina lupaa, mutta jakeluun ei vaan mene.
Aih ja eilen aamulla lupasi lapselle uuden auton kaupasta, jos ottaa lääkkeen. Minulla on aina ollut periaate, ettei lääkkeistä keskustella. Varsinkin, kun lääkitys on säännöllinen. Eilisen jälkeen viimeiset 3 lääkkeen otto kertaa on mennyt sitten kamalan huudon kanssa, vaikka vuoden ottanut reippaasti. Huutaisin minäkin, jos huudolla saisin uusia leluja -.-
Up