En usko löytäväni oikeaa rakkautta koskaan, muita samanhenkisiä paikalla?
Löytyy FWB ja kaverimiehiä. En usko, että löydän koskaan sellaista miestä, jonka kanssa kaikki osa-alueet toimisi. Pitkä parisuhde ja ero takana. Erosta jo aikaa, joten yrityksiä ja aikaa ajatella asioita on ollut. Tavallaan olen ihan tyytyväinen näinkin. Ennemmin näillä ratkaisuilla, kuin sopeutumista tai tyytymistä ihmissuhteisiin, jotka vie enemmän kuin antaa. Onko muita samanhenkisiä naisia tai miehiä paikalla? Olisi kiva kuulla kommentteja.
Kommentit (4)
En ajatellutkaan olevani mitenkään harvinainen. Omassa kaveriporukassa ei meitä kuitenkaan ole kovin monta.
Ihan samaa mieltä olen, voisi olla minun kirjoittamani aloitus. Olen jo luovuttanut, ikää 50v. Kyllä kait elämä voi olla ihan kohtalaisen hyvää yksinkin, vanhuus kyllä pelottaa. On minulla lapsi, mutta asuu kaukana.
En usko minäkään vakavissani, että löytäisin enää ketään. Ikää jo yli 40 enkä ole helposti rakastuvaa sorttia. Voihan niitä ihmeitäkin toki tapahtua, mutta asiaan on paljon helpompaa suhtautua, kun en odota vastakkaiselta sukupuolelta tällä saralla enää yhtään mitään.
Et ole mikään harvinaisuus, yleistyy kaiken aikaa.