Kotona olevat vanhemmat
Kommentit (13)
Niillä ei varmaan riitä rahaa bensaan. Tai eivät muuten vaan jaksa, pitäähän sen kersan nyt ottaa itse vastuuta koulunkäynnistään! Ei ole vanhempien asia kuljetella!
Lapsi haluaa itse kävellä tuon neljä kilsaa.
En ole kotona, mutta lähden joskus töihin sen jälkeen kun lapset on lähteneet kouluun. Ei tulis mieleenkään kuskata niitä kouluun, hyvin voivat molemmat tuon 500m kävellä.
Lapsi pyöräilee tai kävelee sen reilun kilometrin. Turhalta tuntuisi ajaa tuollaista matkaa autolla. En liiku itsekään alle 5 km:n matkoja autolla.
Bussilla kulkee. Yhtenä aamuna viikossa saisi kyydin toiselta vanhemmalta, menee silti mieluummin bussilla kavereiden kanssa.
Koska ovat oikeutettuja koulukyytiin.
Lapsen mielestä se voi olla noloa.
Ovat oikeutettuja koulukyytiin. Välillä vien ja haen huvin vuoksi. Tällöin edestakaisia matkoja koululle saattaisi tulla 8 kpl, joten eipä taida olla järkeä kuljetella joka päivä. Ei ole rahasta kiinni vaan äidin pyllylihaksista.
Kouluun kestää 8min kävellä tai pyörällä pääsee vielä nopeammin. Ja tuskin lukiolainen on mamman kyytiä vailla muutenkaan.
Saavat vähän liikuntaa, kun menevät itse. Jos sataa, että kastuisivat aamulla, niin sitten viedään.
Up