Tältä näyttää miehen hiiva, huhhuh
Tiesittekös miehet että te saatte naiseltanne hiivan. Sitten nainen hoitaa sen itseltään. Te ette hoida. Ja te tartutatte taas sen naiseen. Kierre valmis. Miksi miehen hiivatulehdusta ei tunnusteta? Se on täysin yleistä. Kamalan näköistäkin, katso vaikka
https://terveydenasialla.com/mies-voi-pitkittaa-naisensa-hiivasienitule…
Kommentit (30)
Hiivasta ...se tarttuu myös suuhun.
Jos ihmisellä on hiiva se antaa alustan myös sukupuolitaudeille elikäs myös hiville. Kannattaa nää muistaa ja hoitaa pois.
hiiva ja hiv ...siitä tuli mieleen että kun mulla oli hiivatulehdus, niin lääkäri piti sitä niin erikoisena että otti hiv-kokeen. Miski?
Hiiva ja hiv...jo nimellä sukua toisilleen. Totta kai hiiva on tulehduksena hyvä alusta vaikka hiville. Tarttuu kyllä muutkin pöpöt päälle.
Vierailija kirjoitti:
hiiva ja hiv ...siitä tuli mieleen että kun mulla oli hiivatulehdus, niin lääkäri piti sitä niin erikoisena että otti hiv-kokeen. Miski?
On miehillä niin erikoinen tauti. Ja lisäksi molemmat liittyvät heikentyneeseen vastustuskykyyn. Naisillhan ne tulee ja menee tuon tuosta.
Ei ollut mitään hiviä sitten kuitenkaan. Mutta kyllä mies levittää hiivaa. On yleensä jo käypähoito suosituksissa neuvona hoitaa molemmat, vaan ei tätä tapahdu.
Naisiltako tuommosia saa, hyi!!! Käännyn miehiin päin. ;D
Juuri tuon vuoksi mä käytän leivinjauhetta.
Olis ny kuva vieressä kunnon hiivatortustakin, niin huh, huh.
Semmosessa oikein paksussa jankissa koko toosa.
Juuu!!!
Miks miehet ei hoida itseään!?!?
Miks akat ei hanki laseja, jos on kerran sokeita?!?!?
Kyllä tuo hom.. siis hopeaketullekin maistuis.
Olen juuri naimassa vaimoani. Kysy minulta ajankuluksi jotain.
Tiesin kyllä että leipuri hiiva asuu kumputiellä