Google on tehnyt lääkärin ammatista tarpeettoman.
Voit googlata helposti mikä sinua vaivaa ja samalla saat selville mikä lääke vaivaan auttaa. Jokaisen pitäisi saada itse määrätä itselleen tarvittavat lääkkeet, niin valtiolta säästyisi iso summa rahaa, joka uppoaa nyt turhiin lääkärikäynteihin.
Kommentit (16)
Joo. Ja pyytää naapuria tekemään umpparinpoiston, kun siihenkin varmaan löytyy ohjeet netistä.
Totta. Diagnosoin itselläni juuri masennuksen. Siihen auttaa piristys, joten tilasinpa heti paketillisen kokaiinia AliExpressistä. Toivottavasti eivät kiinalaiset vie tililtä rahoja ja tulli kokkelia.
Sama pätee myös.automekaanikkoihin ja sähköasentajiin.
poliittinen "vastuu" kirjoitti:
Mutta jos jokainen saisi määrätä itselleen lääkkeet niin kuka sitten kantaisi vastuun... eiku... :o
Jokainen itse tietenkin! Aika vasemmistolainen tapa työntää vastuuta omasta elämästä muiden harteille.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ja pyytää naapuria tekemään umpparinpoiston, kun siihenkin varmaan löytyy ohjeet netistä.
Operaatiot on nyt eri homma, mutta kai sä nyt itse osaat hakea lääkkeet apteekista ja syödä ne?
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee myös.automekaanikkoihin ja sähköasentajiin.
Nuo hommat vaativat osaamista toisin kuin lääkkeiden syöminen.
Saisi kyllä lääkärien hinnat ja palkat laskea alle puoleen! Eivät ne edes vastaanotoillaan mitään osaa, google tietää paremmin!
Syövänkin voi parantaa kasviksilla. Kattoo vaan mehuohjeet vaikka jonkun YouTube-kanavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Operaatiot on nyt eri homma, mutta kai sä nyt itse osaat hakea lääkkeet apteekista ja syödä ne?
Yllättävänkin moni ei osaa, vaikka on ihan lääkärin ohjeetkin.
Typerää mennä lääkärin vastaanotolle flunssan vuoksi. Suoraan vain perustesteihin mitä pitkittyneessä flunssassa kuuluu tehdä ja itse hakee lääkkeet apteekista.
Suomalaiset sosialistit ovat niin avuttomia, että tarvitsevat jonkun pyyhkimään oman perseensäkin.
Tai koiran nenäpunkkien lääkintä. Vaivan tunnistaa ekan kerran jälkeen helposti. Jos seudulla on nenäpunkkeja, vaiva toistuu takuulla. Kerrot oireet eläinlääkärille, eläinlääkäri tunnistaa nenäpunkeiksi kertomasi perusteella ja määrää lääkkeet. Miksei vaan voi hakea suoraan apteekista lääkkeitä, kun tietää mikä vaivaa? Pahimmillaan eläinlääkäri siinä välissä hidastaa avun saamista koiralle, joka kärsii punkeista.
Vierailija kirjoitti:
Typerää mennä lääkärin vastaanotolle flunssan vuoksi. Suoraan vain perustesteihin mitä pitkittyneessä flunssassa kuuluu tehdä ja itse hakee lääkkeet apteekista.
On käynyt niinkin että ei lääkäriin ja ollut keuhkokuume.
Liikenneonnettomuuden uhri kattoo kätsysti ohjeet kännykästä. Muistaa hoitaa ensin itsesi ja siirry sitten hoitamaan lasta.
No todellakin. Heti meen asentaan kierukan seuraavan vessareissun yhteydessä. Palpoin selän möykyn, on varmaan lipooma, kaadan selän päälle alkoholia ja vähän suuhunkin, laitan seinälle puukon ja sopivasti rapauttelen ihon auki ja välttelen suurempia suonia, katon ite mikroskoopilla onko se ees lipooma ja sidon villalangalla selän kiinni peilien avulla. Ja tää yskä, pyydän miestä laittaan mukin selälle ja sen avulla kuunteleen rohiseeko keuhkot. Antibiootteja syön joka vaivaan , kunnes saan ripulin ja siihenkin vedän useampia hauskimman nimisiä antibiootteja päälle. Mitäs sillä resistenssillä väliä, kunhan ite saa kuureja kuurien perään.
Mutta jos jokainen saisi määrätä itselleen lääkkeet niin kuka sitten kantaisi vastuun... eiku... :o