Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululaatikoiden maustaminen juustokuminalla

Vierailija
27.11.2017 |

Teen laatikot näin kuukausi ennen joulua ja panen pakkaseen. Ei ole sitten sitä kiirettä aattona niin paljon. Tänä vuonna aion maustaa kaikki laatikot juustokuminalla. Anoppi sanoi, ettei isoisä pidä niistä, mutta tämä on minun jouluni ja nyt on vuosi 2017.

RAKASTAN jeeraa ja olen käyttänyt sitä niin pizzassa, salaateissa kuin jälkiruoissa. Oikeastaan ihan kaikessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helv...

Vierailija
2/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään jeerasta, mutta en tosiaankaan aio tunkea sitä joululaatikoihin. 

Vierailija
4/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Laitan jeeraa myös kaikkiin jälkiruokiin sekä juomiin.

Vierailija
5/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeraglögi on ihanaa. Samoin jeeraa ripoteltuna homejuuston päälle. Olen myös tehnyt piparkakkuja, joissa puolet mausteista on korvattu jeeralla. NAM!

Vierailija
6/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii muuten lanttulaatikossa todella hyvin. Joitain vuosia sitten laitoin sitä vahingossa, kun piti laittaa muskottipähkinää. Huomasin mokan, mutta eipä siinä vaiheessa enää jeeraa saanut poiskaan, enkä viitisinyt lähteä uudestaan ostoksille ja heittää siihen astista tuotosta pois, joten totesin, että nyt saa lanttulaatikko mennä lisämausteella. No, tuo laatikkohan kehuttiin maasta taivaaseen ja kaikkien aikojen parhaaksi, joten olen sen jälkeenkin laittanut laatikkoon perinteisten mausteiden lisäksi jeeraa. Ja on muuten omastakin mielestä vielä parempaa kuin perinteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä