Olen kuulemma laiska p**** kun käytän valkosipulimaustetta??
Niin, tein eilen illalla poikakaverille spagettia tomaattikastikkeella ja käytin valkosipulijauhetta. Ei sanonut mies mietään ennen kuin itse sanoin sitte että kyllä tää mauste on yhtä hyvää kun oikee valkosipuli. Sit alkoki hirvee meteli jumalauta ku oon laiska etten ees jaksa valkosipulia pilkkoa...??? ei mulla edes ole sellaista puristinta, sit seuras hirvee saarna tosiaan blaablaa kuinka ne on niin helppo laittaa... sit sanoin että ens kerralla herra on hyvä ja prkl pilkkoo ne niin sit alko märinä että hän ei v**** mitään valkosipulia pilko... Lähti sitte kotiaan ihme raivopäissään. Ei oo tullu mitään viestiä vaikka laitoin sille että mitäs helvettiä nyt taas...
Kommentit (16)
Ne valkosipulinkynnet on helppo kuoria, kun puristat ne sellattiin kasaan vähäsen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä epävakaa lapsi se oikein on?
Öh, molemmat ovat...
Ongelmana ei nyt taida olla se onko laiskaa käyttää valkosipulimaustetta. Joko äijällä on muitakin ongelmia kun noin kilahti tai sitten on vain aika kusipää.
Olet laiska ja miehesi idiootti, vaikka oli toki oikeassa case valkosipulissa. Ehka olettekin meant to be.
Ei kuulosta terveeltä tyypiltä. Onko aina ollut tuollainen vai tuliko käytös puskista? Jos tavanomaista käytöstä häneltä, vapauta luontoon ja katsele uusi normaalien miesten joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Ne valkosipulinkynnet on helppo kuoria, kun puristat ne sellattiin kasaan vähäsen.
Tuosta voisi olla apua. Katin köökistä opittua :)
Tsekatkaa ihmeessä YouTube kanava!
Minä ostan sipulinkin valmiiksi pilkottuna pakasteena. Tylsää hommaa pilkkoa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan sipulinkin valmiiksi pilkottuna pakasteena. Tylsää hommaa pilkkoa niitä.
Uskoni ihmiskuntaan rapisee, toki ymmarrykseni kasvaa - ymmarran taas paremmin miksi kauppojen kannattaa tuoda hyllyille valmiiksi paistettu jauheliha seka kuorittu banaani.
Ei tuollainen kilahtaminen ole normaalia. Suosittelen että annat hemmon miettiä reaktiotaan rauhassa ottamatta yhteyttä etkä pyytele anteeksi.
Jos haluat käyttää tuoretta valkosipulia, sen voi murskata veitsen lappeella ja hieroa tahnaksi.
Jos ei se kelpaa mitä tarjotaan niin on sitten ilman. Olipas herkkä lapsi.
Itse käytän AINA kuivattua sipulijauhetta ja/tai valkosipulijauhetta, koska ne aiheuttavat vähemmän vatsaoireita.
1. Joo olet laiska, lisäksi valkosipulijauheesta jää se kamala köyhiä hengitykseen kun taas oikeasta vsipulista ei jää läheskään niin pahaa hajua
2. En kokkaisi tuollaiselle miehelle enää yhtään mitään.
Olet laiska. Eikä valkosipulin pilkkomiseen mitään puristinta tarvitse.