Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaisia lenkkeilijöitä?

Vierailija
10.04.2006 |

Joo kuulostaa hölmöltä, mutta onko kuulolla lenkkeilyä harrastavia isorintaisia? Millaiset liivit teillä on käytössä? Onnistuuko ylipäätään vai pitäisikö valita hieman rauhallisempi laji?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole löytänyt E- tai F-kuppisia urheilurintsikoita. Onkohan niitä olemassa?

Vierailija
2/9 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä kehiin, kun nuo lenkkipolutkin nyt alkavat sulamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumphin Tri-action on musta ihan ok, maksaa tarjouksessa 25e. Aavistus enemmän tukea ei haittaisi. Urheiluliikkeissä ja esim Sokoksesta voi löytää Berleitä yms.

Vierailija
4/9 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusasuliikkeestä.

Olen nähnyt esim. sportiassa todella hyviä ja isoja urheiluliivejä.

Tosin itse en tarvitse liivejä ollenkaan. Kerrankin voin olla iloinen pienistä tisseistäni(?) :)))

T:aa

Vierailija
5/9 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä kokeilemassa. Kokeilin lenkkeilyä tavallisilla rintsikoilla kerran ja sain isot kolmion muotoiset mustelmat rintojen alle kun tissit ' hakkasivat' .

Oon nyt päättänyt aloittaa kuntoilun joko juoksun tai sauvakävelyn. Kävin viime viikolla jo ostamassa juoksukengät.

2

Vierailija
6/9 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on sellaisia toppimallisia urheilu" rintsikoita" , jotka antaa tosi hyvän tuen eikä tule hiertymiä. Ihan kaikissa liikkeissä ei ole isoimpia kokoja, mutta aina olen kuitenkin lopulta löytänyt. Ja oikeastaan olenkin ostanut vähän ehkä turhankin pienet, että ovat todella napakat.

Vierailija
7/9 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Z-bra liivejä joita saa vain kotimyynnistä. Kokojakin on 95 E kuppiin asti. jos innostuit ota puheeksi vaik tuolla liikunta aiheissa niin jutellaan lisää...

Vierailija
8/9 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden päällä napakka toppi, joka litistää paikat melkoisen tehokkaasti. Näin tissit eivät pääse hölskymään ikävästi.

Vierailija
9/9 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä