Tamperelaiset, mistä sunnuntaina kiva edullinen lounas tai vastaava kävelymatkan päässä keskustasta?
Sattui nyt niin, että lauantaina siellä muuta yksityistä menoa ja maanantaina työjuttuja joten sunnuntaina vain hengailen. Sunnuntaina pitäisi syödä jotain ja keksiä jotan tekemistä. Jos en keksi muuta, niin elokuviin kai sitten. Onhan siellä jotain joulutoreja, mutta onko kävelymatkan päässä keskustasta jotain?
Kommentit (19)
Siilinkarista jos on vielä olemassa oli ainakin 80 luvulla vielä
Surullista, että suomalaiset kaupungit ovat näin pieniä ja ruokapaikkojen laatu alhainen.
Monissa eurooppalaissa kaupungeissa, joiden asukasluku on pienempi kuin Tampereen seudun, saa laadukasta ruokaa parinsadan metrin välein. :(
Vierailija kirjoitti:
Mihin suuntaan keskustasta?
Ei nyt niin väliä. Hämeenkadun ja rautatieaseman väliltä tai Tammelan puolelta. Olen yötä lähellä asemaa, eli jotain pari kilsaa siitä. Lounas tai vastaava tarkoitta noin kympin arvoista ateriaa päivällä. Ei pizzaa tai hampurilaisia kuitenkaan, vaan mieluummin sellaista kotiruokatyyppistä.
Kotiruoka_PARSA on Hallituskadulla ja hinta 8-11 e Aukioloajat 11-24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt niin väliä. Hämeenkadun ja rautatieaseman väliltä tai Tammelan puolelta. Olen yötä lähellä asemaa, eli jotain pari kilsaa siitä. Lounas tai vastaava tarkoitta noin kympin arvoista ateriaa päivällä. Ei pizzaa tai hampurilaisia kuitenkaan, vaan mieluummin sellaista kotiruokatyyppistä.
Tykkäätkö mistään etnisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö mistään etnisestä?
Joo, mutta maha ei siedä soijaa.
Tallipihalle mars! Kahvilasta saa ihania salaatteja ja keittolounaskin taitaa olla?
Pispalan Pulteri? En oo käynyt ite, mut on kai tykätty?
Tai Vaakon Nakki... :-D Tosin se oli ennen vanhaan parempi.
Et pysty mitään tamperelaista syömään, mäkkäriin ja sitten pian pois tampereelta.
Itse pidin kovasti Pikkubistro Kattilasta (Hallituskadulla) kun viimeksi Tampereella kävin.
Tampereella on sunnuntaisin hyviä brunsseja. Esim. Pellas
Mites joku brunssi? Ainakin Pellas Cafessa ja Fazerilla on hyvät brunssit. :)
Bistro Venlassa on hirveä valikoima salaatteja.
Malabadin lounasta on kehuttu jos tykkää turkkilaisesta (ei siis vain kebabista).
Sasor on kanssa yksi kehuttu paikka, missä pitäisi ainakin olla hyvät pihvit ja varmaan jotain lounastakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidin kovasti Pikkubistro Kattilasta (Hallituskadulla) kun viimeksi Tampereella kävin.
Ei näytä olevan sunnuntaisin auki.
Vierailija kirjoitti:
...mutta onkin näköjään sunnuntaisin suljettu.
Guru's kitchen
Cafe Pispalan ihana sunnuntaibrunssi
2h + keittiö
Gastropub Tuulensuu
Aitoleipä Tammelan puistokadulla. Lounaspaikka, josta saa normilounaan myös viikonloppuisin.
Lounasaika Ma–su 11–16- Tammelan Puistokatu 30–32
Mikä on lounas tai vastaava?