XL mallin vatsanahan kiristysleikkaus meni pieleen
https://paljonrakastettavaa.blogspot.fi/2017/11/kauneudenhoitoa-vai-sai…
Jutusta saa kuvan että lääkärit on suorastaan tyrkyttäneet tätä toimenpidettä hänelle. Saanen epäillä! Mulla on sellainen käsitys että täällä Suomessa joutuu suunnilleen vaatimalla vaatimaan jos haluaisi verovaroin julkiselle päästä vastaavanlaiseen leikkaukseen. Ja leikkauksen riskeistä kerrotaan AINA etukäteen ja varmasti vielä moneen otteeseen tuon prosessin aikana!
Turha hänen on syyllistää lääkäreitä/hoitajia tapahtuneesta!
Kommentit (11)
No, kohta uudella tsempillä esittelemään itseään iltapaskaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Jos roikkuvaa nahkaa on paljon, kyllähän iho sen alla tulehtuu, joten hyvinkin on mahdollista, että leikkausta on tyrkytetty. Kyseessä on kuitenkin synnyttänyt nainen, joka on pudottanut 70kg, eli maha on voinut olla aika paha.
Nahkaa oli poistettu 2 kg, joten ei ole kovin paha kun vertaa jenkkimammoihin joilta on poistettu jopa 5-7kg.
Kyllä minä ainakin syytiin hoitohenkilökuntaa, kun leikkauksen jälkeen pyörryin kivusta lattialle ja vessaan kahdesti ja vielä vain kiskottiin ylös sängystä, joka johti taas pyörtymiseen. Kivut olivat aivan järkyttävän kovat ja pienikin liike sattui niin että silmissä musteni. Näitä vähäteltiin ja mua väitettiin liioittelijaksi. Haavat aukesivat ja sain massiivisen sisäisen verenvuodon. Leikkaus oli kylläkin aivan eri, kuin tuolla XL-mallilla.
Olin saanut bakteeritulehduksen tuosta rutiinileikkauksesta, joka veti kunnon todella heikoksi ja olon tuskaiseksi. Uusintaleikkauksen jälkeen jouduin olemaan 2 viikkoa antibioottitipassa ja vuodelevossa.
Saako ton leikkauksen julkisilla? Mulla on just tollanen roikale alavatsassa, ja se hikoo just siitä alta ällösti. Ja on ongelma, oli sitten housuissa tai roikkuu vyötärön ulkopuolella.
Millään jumpalla sitä ei saa pois.
Ei ole sellaista kuin rutiinileikkaus. Jokainen leikkaus on riski, mikä tuntuu usein unohtuvan niin potilaalta kuin leikkaavalta lääkäriltäkin
Vierailija kirjoitti:
Saako ton leikkauksen julkisilla? Mulla on just tollanen roikale alavatsassa, ja se hikoo just siitä alta ällösti. Ja on ongelma, oli sitten housuissa tai roikkuu vyötärön ulkopuolella.
Millään jumpalla sitä ei saa pois.
Näköjään sitä leikkausta ihan tyrkytetään, joten ei muuta kun omalääkärille aikaa varaamaan! :)
Läskeille kaikki leikkaukset on riskialttiimpia kuin normaalipainoisille. Eikö tuo akka ole vieläkin ylipainoinen.
Tuntuu aika oudolta, että tuossa lähdettiin nyt lähinnä kosmeettisista syistä leikkaamaan, vaikka potilas ei olisi edes oikeastaan leikkausta halunnut / ei ollut valmis siihen.
Olisi parempi, että noihin leikkauksiin mentäisiin omalla eikä veronmaksajien rahoilla. Silloin leikkaukseen menijät olisivta varmasti motivoituneita leikkaukseen ja ymmärtäisivät myös, että pakko ei ole mennä leikkaukseen, jos pelottaa.
Aivan hirveää veronmaksajien rahojen haaskausta tuollainen, että suorastaan tyrkytetään leikkausta ihmiselle, joka ei sitä terveydellisistä syistä tarvitse yhtään mihinkään.
Tottakai roikkuva vatsanahka / läski hikoaa, onko tuo nyt muka joku terveydellinen ongelma? Hikoaahan ihan samalla tavalla esim. isot rinnat, onko hikoilu terveydellinen ongelma? Pitääkö kaikilta isorintaisilta poistaa rinnat veronmaksajien rahoilla?
Ihan oikeaa leikkaushoitoa tarvitsevat ihmiset jonottavat kuukausia tärkeisiin leikkauksiin, mutta tällaiseen on näköjään yhteiskunnalla silti varaa? Olen aika sanaton kyllä nyt.
🇺🇦🇮🇱
Menikö se karmealla tavalla pieleen?!
Eikös tuon pitänyt olla NIIN tyytyväinen ulkonäköönsä!?!
Jos roikkuvaa nahkaa on paljon, kyllähän iho sen alla tulehtuu, joten hyvinkin on mahdollista, että leikkausta on tyrkytetty. Kyseessä on kuitenkin synnyttänyt nainen, joka on pudottanut 70kg, eli maha on voinut olla aika paha.