Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujouluista kysymys - hyväksyisitkö jos...

Vierailija
21.11.2017 |

...kumppanisi ilmoittaisi varanneensa vastakkaista sukupuolta olevan työkaverinsa kanssa hotellihuoneen pikkujoulujen jälkeiseksi yöksi, koska taksi kotiin maksaisi niin paljon ja taksia olisi vaikea saada yöllä? Olisiko OK? Mitä ajattelisit?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi ok. Ontuva selitys tuollainen. Onko joku oikeasti selittänyt moista?

Vierailija
2/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään olisi ok. Mä kävin hakemassa miehen pyynnöstä ja omasta halustani miehen pikkujouluista, koska taksia ei olisi välttämättä saanut ja olisi maksanut paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että heillä on suhde.

Vierailija
4/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hotelli on kalliimpi kuin taksi? Ainakin täällä Helsingissä en keksi yhtä hotellia, joka olisi halvempi kuin taksimatka kotiin.

En hyväksyisi.

Vierailija
5/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa on sallittua pettää.

Vierailija
7/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla meriselityksellä kamansa ulkoa löytäis.

Vierailija
8/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan usko, että voisi olla vain käytännön järjestely ja puhtaasti työkaverista kyse? Hotellihuone per nuppi tosin piirun verran kalliimpi kuin taksi.

Vierailija
9/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi ok. Tiedän miehelläni olevan naispuoleisia työkavereita ja mies suhtautuu heihin samoin kuin miestyökavereihinkin. Tunnen lähimmät työkaverit ja oikein mukavia, perheellisiä naisia ovat.

Olen itsekin yöpynyt miestyökaverin kanssa koulutuspäivien välissä.

Huoneen hinnasta: Minä ja mieheni olemme varanneet hotellihuoneen juhlien jälkeiselle yölle. Taksimatka (n. 1,5 t) tulisi todella kalliiksi. Tullaan sitten omalla autolla seuraavana päivänä kotiin.

Vierailija
10/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok minulle.

Vierailija
11/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin jos tekisi niin ei tarviis tulla enää takaisin. Ei todellakaan ok.

Vierailija
12/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme avoimessa suhteessa, mutta silläkin on rajansa. Olemme muun muassa sopineet, että työkavereihin ei kosketa. Siitä seuraa vain draamaa. Toisin sanoen: en hyväksyisi, koska en usko, että tuo olisi platonista.

Vierailija
13/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mies tuollaista edes ajattelisi, joten on ihan sama miten minä siihen suhtautuisin.

Vierailija
14/15 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa aika tulla kotiin, joko minun kyydillä tai sitten taksilla, jos menee sen verran myöhään, että ei viitsi valvotuttaa minua. Eli hämmästyisin tuollaisesta ideasta todella. Joku työmatkajärjestely olisi ihan OK, jos kyseessä joku minun tietämä työkaveri, eikä vain epämääräinen neiti Virtanen naapurirakennuksesta.

Vierailija
15/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton kuinka pa*ka selitys 😂😂😂

Tottakai panivat siellä! Mies vaan koittaa myöntää vähän ja vääristeltyä koska varmaan pelkää että joku joka näki kertoo asiasta sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme