Tykkään olla lihava
Saan syödä ihan mitä haluan. Mitäs siihen sanot?
Kommentit (14)
Yks lihava, plus toinen lihava = missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Yks lihava, plus toinen lihava = missä ongelma?
Niin ei ole ongelmia, pitäiskö olla?
Vierailija kirjoitti:
Saan syödä ihan mitä haluan. Mitäs siihen sanot?
Noin sanoi entinen kannibaalikin: "Saan syödä kenet vain haluan".
Kaikki lihavat tykkäävät olla lihavia. Muutenhan he laihduttaisivat.
no mä en tykkää. Ahdistaa nämä 5-10 ylikiloa aina kun peiliin katsoo. Tykkään liikkua, mutta ilmeisesti tykkään myös syödä. Ikää 50 ja langanlaihuutta en edes tavoittele, mutta keskivartalolihavuutta yritän karkottaa. Kun nyt edes pysyisi tässä, vielä normaalipainon ylärajalla.
Niin paljon en syömisestä tykkää, että kunnolla lihavaksi suostuisin.
Vierailija kirjoitti:
no mä en tykkää. Ahdistaa nämä 5-10 ylikiloa aina kun peiliin katsoo. Tykkään liikkua, mutta ilmeisesti tykkään myös syödä. Ikää 50 ja langanlaihuutta en edes tavoittele, mutta keskivartalolihavuutta yritän karkottaa. Kun nyt edes pysyisi tässä, vielä normaalipainon ylärajalla.
Niin paljon en syömisestä tykkää, että kunnolla lihavaksi suostuisin.
5-10 ylikiloa ei huomaa missään. Ellei ole sitten 120 senttinen. Lihava on 20--> ylikilosta eteenpäin mielestäni.
Vauvapalsta. Ja nykyään 60 % raskaana olevista joutuu sokerirasitukseen. Ja joka kymmenes todetaan gestaatiodiabeetikoksi. Ettekö noudata hoito-ohjeita siinä vaiheessa, kun raskausdiabetes todetaan? Vai väitättekö noudattaneenne? Elämäntavat on paljon helpompi muokata ennen raskautta, kuin tapella komplikaatioita vastaan jo raskaana ollessa.
Tervettä lihavuutta ei ole olemassa. Ainoastaan hyvin lihaksikas ihminen voi olla painotaulukoiden mukaan ylipainoinen ja silti terve. Lihavuus aiheuttaa aina hitaan elimistön tulehdustilan. Toisaalta taas alipainoisilla ja ylipainoisilla on samoja terveysongelmia. Rasvakudos on elin. Onpa rasvaa sitten liikaa tai liian vähän, se lähettää kemiallisia viestejä elimistöön, ja seurauksena on mm. sydänsairauksia.
Normaalipainoisuus on hyvin laaja käsite. Toinen voi olla 10 - 20 kg painavampi kuin toinen saman pituinen, ja molemmat ovat normaalipainoisia. Miksi siis pitää ihannoida normaalirajojen ala- tai yläpuolella olevia mittoja, kun normaalipainokin on laaja käsite? Hoikkakin voi syödä mitä vaan. Hänellä kykenee kohtuullisuuteen, eikä koe tarpeelliseksi syödä jääkaappia tyhjäksi yhdeltä istumalta.
Miksi haluan itse olla höyhensarjalainen? Olen sitä luonnostani, en taistele paino-ongelman vuoksi. Ei siis tarvitse keksiä tekosyitä ylipainolle. Liikkuminen on helpompaa, etenkin kun keski-iässä alkaa muutenkin olla kulumia ym. Itselläni verenpaineet ja verensokeritasot nousevat helposti, vaikken ole koskaan ollut lihava. Sitä suuremmalla syyllä en halua olla lihava. Ainoa miinus on ulkoilun vuoksi aikaisin saadut kasvojen rypyt.
Mä tykkään olla hoikka ja silti voin syödä, mitä haluan.
Minäkin saan syödä ihan mitä haluan. Mutta olen silti hoikka ja näytän hyvältä enkä mikään inhottava läski. Pidän itsestäni huolta. Aloittaja hakee vain hyväksyntää mättöämiselleen mammoilta.
Minä myös syön sitä, mitä haluan. En silti ole lihava.
Minäkin tykkään olla tupakoiva alkoholisti, vaikka se tuntuu monia ottavan päähän. Kommentoiville naisille sanon suorat sanat ja miehiä vedän pataan.
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja ikää yli 50. Treenaan toisaalta myös aika kovaa, mistä siis tykkään. Ruoka maistuu kyllä. En toisaalta mitenkään erityisesti pikaruoasta edes pidä, tosin syön sitäkin jos tilanne on sellainen tai muuten tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, ja ikää yli 50. Treenaan toisaalta myös aika kovaa, mistä siis tykkään. Ruoka maistuu kyllä. En toisaalta mitenkään erityisesti pikaruoasta edes pidä, tosin syön sitäkin jos tilanne on sellainen tai muuten tekee mieli.
Oon määkin yli 50v :)
Samoilla mennään, antaa muita haitata vaan lihavuuteni. :))