Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaiset ex-puolisot

Vierailija
21.11.2017 |

Suosittelen lämpimästi lopettamaan entisen puolison ja hänen perheensä häiritsemisen. Nyt on ollut taas monta aloitusta siitä, ex sitä ja ex tätä, ex-miehen uusi vaimo antaa väärän nimen lapselleen jne.
Voin omasta kokemuksesta kertoa, että loputtomiin ei kukaan jaksa puolison entisen jatkuvaa kiusaamista ja asioiden hankalaksi tekemistä. Meillä oli se tilanne, että miehen ex-vaimo ilmoitti jo alkuun, että aikoo tuhota meidän elämän. Onnistui siinä lopulta. Sai lapsen vihaamaan minua ja sai minun ja mieheni välit tulehtumaan. Seitsemän vuoden aikana en osannut tehdä mitään oikein. Yksikään joulu, loma tai muu juhlapyhä ei mennyt ilman vääntämistä. Luovutin lopulta, kun sairastuin niin pahasti, että työkyky meni. Lastensuojeluilmoituksia, yöllisiä soittoja, valehtelua sinne ja tänne, myös miehen sukulaiset saivat osansa. Halusin erota.
Miehen kanssa ollaan ystäviä, hän on jo uudessa suhteessa ja sama meno jatkuu. Taas taistelevat oikeudessa. En tiedä, mikä ex-vaimon ongelma on, ennen oletin että minä, mutta ilmeisesti ei ole näin. En ole ikinä noin itsekästä ja hankalaa ihmistä tavannut.

Käyttäkää järkeänne,kiitos. Ja ajatelkaa vaikka niitä lapsia, ei aina ainoastaan omaa napaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla