Mikä tätä palstaa vaivaa??
Miten täällä on keskustelut ja kommentointi menneet jotenkin todella ala-arvoisiksi??
Onko teinejä eksynyt tänne vai mikä on??
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Nussi pulua, paska. Jos ei meno miellytä, nii suksi vittuun.
Naulan kantaan! Lähe meneen!
Johtuu miehistä. Silloin kun palstalla oli vielä selkeä naisenemmistö, keskustelu oli paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu miehistä. Silloin kun palstalla oli vielä selkeä naisenemmistö, keskustelu oli paljon parempaa.
Rasisti!
Juu, näkee taas että heti kommentteina "nussi pulua paska" yms. Kuinka lapsellinen olet? Tuollaista ei kuule edes 15v suusta
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö olla hauska? Jos kyllä, Nussin mielummin äitiäsi kuin pulua :-)
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi muuta kuin nauraa. :DD Järkky kommentti!!
Vierailija kirjoitti:
Juu, näkee taas että heti kommentteina "nussi pulua paska" yms. Kuinka lapsellinen olet? Tuollaista ei kuule edes 15v suusta
Väärin. Ap:n kommentista näkee, kuinka lapsellinen hän itse on. Ei edes 15v ole niin naiivi, että kuvittelee anonyymin palstan pysyvän millään tavalla siivona.
Vierailija kirjoitti:
Eikä johdu vaan pojista.
Olen mies mutta tämä nykyinen aggressiivinen ja väsynyt meno palstalla on mielestäni perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Ap:n kommentista näkee, kuinka lapsellinen hän itse on. Ei edes 15v ole niin naiivi, että kuvittelee anonyymin palstan pysyvän millään tavalla siivona.
Riippuu käyttäjäkunnasta. Monet anonyymit palstat pysyvät siivona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu käyttäjäkunnasta. Monet anonyymit palstat pysyvät siivona.
Laitapa esimerkki.
Siis mitä valitatte? Jos ei meno miellytä, niin painukaa vittuun siitä niinkun tuossa ylempänä todettiin.
Syynä lienee muualla yleistynyt esimoderointi.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on keskustelut ja kommentointi menneet jotenkin todella ala-arvoisiksi??
Onko teinejä eksynyt tänne vai mikä on??
Keskustelun taso kulkee käsikkäin naisten tason kanssa.