Sain selville monia asioita kun stalkkasin ihmisiä
Olen luonut facebookkiin monia stalkkaus-tilejä joilla stalkkailen ihmisiä, erityisesti lähipiirissä olevia, opettajia, hammaslääkäreitäni, entisiä opettajia sekä muita joita nyt tulee stalkattua ikinä. Sain stalkkaamalla selville erittäin monia asioita ja niistä yksi esimerkki olisi tässä: kahdella kouluni opettajalla on lapsi, tuttavani äiti onnitteli julkisuudessa olevaa henkilöä profiilissaan, yksi tapaus oli sellainen että sain jopa selville että eräs henkilö käy vauva.fi av:lla ja sain myöskin selville että yksi opettajistani joka ei tosin enään edes opeta minua, harrasttaa moottoripyöriä. Illat minä vain stalkkailen ihmisiä.
Instagramissa mulla on trollikäyttäjä jota käytän lähinnä livelähetyksissä trollaamiseen ja hämmennyksen aiheuttamiseen, jossa olen onnistunut jo tämän viikon aikana useaan otteseen. Kaikki stalkkaukset ja trollimiseni ovat laillisia, sanonpa tämän vain.
T.yläasteelainen
Kommentit (8)
Hyvä, että et muilla keinoin stalkkaa.
Vau, onko joillain opettajillasi lapsia? Eikö ne menekään luokkahuoneen kaappiin yöksi odottamaan aamua?
Ei, tarkoitin sitä että kahdella kouluni opettajalla on yhdessä hommattu lapsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei, tarkoitin sitä että kahdella kouluni opettajalla on yhdessä hommattu lapsi.
Ap
Keskiluokan biologiassa selitetään, miksi lapsen tekoon tarvitaan kaksi.
Yläaateelainen? Sori, paljastuit trolliksi. Yläastetta kutsutaan nykyään yläkouluksi.
No eipä kauheen mielenkiintoiselta vaikuta. Onko tuon arvoista ees?