Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän kumppanilla tapana laukoa totuuksia kännissä?

Vierailija
17.11.2017 |

Itselläni kokemus, jossa mies ei tarvinnut montaakaan kaljaa, kun alkoi tulla arvostelua mun ulkonäöstä, kutsumista hu...si. Ja yleensä ihan loppuillasta avautumista muista naisista, ja kuinka hän on pettänyt mua montaa kertaa. On ollut tilanteita, missä hän on huutanut näitä mulle suuren väkijoukon keskellä. Seuraaavana aamuna hän ei tietenkään muista mitään... Arvatenkin hän on ex-mies. Jättänyt vaan niin suuret arvet, etten uskalla enää ajatellakkaan parisuhdetta. Ollut lähes 2 vuotta suljettujen verhojen takana 16/24. Ja jopa 24/24.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies alkaa haastaan riitaa kännissä ja yrittää päteä joka asiaan, vaikka tietäisi olevansa väärässä. Ja sitten kun yrität siinä pitää puolesi niin omalla isommuudellaan ja äänenkorkeudellaan tekee selväksi ettei kannata nyt kuin kuunnella ja olla hiljaa. Selvinpäin taas ihan erilainen.

Vierailija
2/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole ikinä seurustellut tuollaisen ihmissaastan kanssa. Mulle ku se olis kerrasta poikki. Jos joku jää sen ekan kerran jälkeen kuuntelemaan moista, oma vika. Me itse "opetetaan" muille miten meitä kohdellaan. Ihan sama kuin väkivallan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sä ap ihan itse päätit olla tuollaisen paskan kanssa. Ei minulle olisi tarvinnut kuin yhden kerran kännihuutoa, niin lopputili olisi pamahtanut. En siedä tuollaista ollenkaan.

Vierailija
4/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vaimo möläyttelee selvänä kyllä kaikenlaista.

Vierailija
5/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ensinnäkin se ns. totuus on vaan kännisen mielipide, eikä  mikään totuus. Toiseksi mä  hankkiudun hyvin nopsaan eroon ihmisistä jotka eivät osaa käyttää alkoholia sivistyneesti.

Vierailija
6/6 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikoina oon kyllä saanut kuulla yhtä sun toista. Kuulemma istun vain kotona ja lihon, kun hän on raatanut ja tuonut leipää pöytään. No, raskauskiloja on kyllä jäänyt noin 7 kiloa. Mutta kun puhutaan leivän tuomisesta pöytään, niin hän on ollut 5 vuoden suhteemme aikana 3 kk palkkatöissä, muuten työttömänä. Ei Jeesus, miten jollain voi olla niin harhainen käsitys itsestään! Mut ei huolta, olen kyllä eroamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän