Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäytyvät nuoret miehet

Vierailija
16.11.2017 |

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

Kommentit (500)

Vierailija
121/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsaaahas kirjoitti:

Jos ainoa onni elämässä löytyy naisten kautta, se on kohtuuton taakka kenenkään naisen hartioille. Ei nainen halua olla vastuussa kaksinkertaisesta taakasta tässä maailmassa sillä hän on jo vastuussa omasta onnellisuudestaan. Korjaa asia ensin, lähde sen jälkeen reippaasti ulos äläkä unohda vetää käteen etu- hah hah - käteen, tai muuten voi olla että uudistunut itsesi tulee tulkittuna juuri samalla tavalla kuin vanha itsesi. Epäkohteliaita tai halventavia pakkeja ei tarvitse sietää, häpeä on silloin naisen puolella.

Tämä pitää paikkansa. Minä en edes nyt, 56-vuotiaana, pystyisi ottamaan noin suurta vastuuta. Nuorena, jolloin tunsin itseäni, omia kykyjäni ja resurssejani vieläkin vähemmän, vastuun ottaminen toisen ihmisen onnellisuudesta olisi ollut täysin mahdotonta. 

Aloittajalle sanoisin, että positiivinen, elämäänsä tyytyväinen mies on huomattavasti viehättävämpi kuin mies, jolle ilon ja tyytyväisyyden elämään voi tuoda ainoastaan nainen. Tällöin nainen on miehelle ihana lisä muutenkin mukavaan elämään aivan kuten nainenkin haluaa miehen olevan ihana lisä naisen muutenkin mukavaan elämään. 

Menehän katsomaan tuntematon ja muista suuret ikäluokat. Sitten voitkin miettiä kuinka kauas peruselämisestä on erkaannuttu ihanien lisien kanssa.

Vierailija
122/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole todella helppo nähdä, että naiset vihaavat toisia naisia. En vielä koskaan ole yhdenkään miehen kuullut sanoneen, että vihaisi naisia. Nainen vaan on usein niin reppana, että pienikin kritiikki on niille vihaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole todella helppo nähdä, että naiset vihaavat toisia naisia. En vielä koskaan ole yhdenkään miehen kuullut sanoneen, että vihaisi naisia. Nainen vaan on usein niin reppana, että pienikin kritiikki on niille vihaamista.

Joo. Täälläkin ollut pientä kevyttä kritiikkiä, kuten moraalittomiksi h*oriksi sanomista 👍

Vierailija
124/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme teitä vaivaa? Miksi jäädä suomitanttojen perään itkemään? Parisuhdemarkkinat ovat globaalit nykyään ja maailma täynnä kauniita, naisellisia ja elämäniloisia naisia joille suomalainen mies on lottopotti. Itse en enää harmaanaamaisiin suominaismiehiin kajoa vaikka tyrkylläkin noita on.

Jep, ei tarvitse tallinnaa pidemmälle mennä niin on naisellisia naisia tarjolla hyvin käyttäytyvälle ja pukeutuneelle suomi miehelle.

Vierailija
125/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen oppinut tämän elämän aikana niin en voi vaatia ketään muuta ihmistä tekemään minua onnelliseksi, vaan olen itse omasa onnellisuudestani vastuussa. Ja onnellinen olenkin nyt sinkkuna, minä joka nuorena ripustauduin mieheen ja luulin kuolevani jos hänet menettäisin... mutta ei se niin mennytkään.

Vierailija
126/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kovin tutulta. Ajattelin aina naisten kiinnostuvan seuraavassa vaiheessa tyyliin

"no lukiossa tytöt kiinnostuvat tämmöisistä pojista"

"no yliopistossa opiskeleva mies on naisten mieleen"

"no akateemisesti koulutettu oman alan työssä oleva mies on naisten mieleen"

No ei ollut. Olisin halunnut perheen, pelkkä työ ei riitä poistamaan sitä tyhjyyttä. Pahinta on, kun ei tiedä yhtään mitä tehdä, kun ei tiedä miksi naiset eivät kiinnostu. Pitäisi varmaan luovuttaa ja jäädä kotiin pelaamaan mieluummin kuin hakata päätä seinään

Kannattaa vaikka lopettaa niiden tasoteorioiden lukeminen ja ymmärtää että kyse on yksilöistä joista jokainen kiinnostuu eri asioista ja erillisistä persoonista. Mitä muuta sinussa on kuin koulutus ja työ?

En ole lukenut mitään tasoteorioita. Kaikkialla vain toitotetaan, että koulutettu mies on kiinnostava ja akateemisilla naisille on vaikeuksia löytää yhtä koulutettua seuraa (no tässä sitä olisi). Soitan myös klarinettia ja teen videopeliaiheisia lyijykynäpiirroksia

No oletko kertonut noista harrastuksistasi? Osaatko jutella ja keskustella niistä? Onko harrastupiireissäsi kiinnostavia ihmisiä- jos ei tyttöystäväksi sopivaa, niin joku joka tuntee jonkun?

Vierailija
127/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsaaahas kirjoitti:

Jos ainoa onni elämässä löytyy naisten kautta, se on kohtuuton taakka kenenkään naisen hartioille. Ei nainen halua olla vastuussa kaksinkertaisesta taakasta tässä maailmassa sillä hän on jo vastuussa omasta onnellisuudestaan. Korjaa asia ensin, lähde sen jälkeen reippaasti ulos äläkä unohda vetää käteen etu- hah hah - käteen, tai muuten voi olla että uudistunut itsesi tulee tulkittuna juuri samalla tavalla kuin vanha itsesi. Epäkohteliaita tai halventavia pakkeja ei tarvitse sietää, häpeä on silloin naisen puolella.

Tämä pitää paikkansa. Minä en edes nyt, 56-vuotiaana, pystyisi ottamaan noin suurta vastuuta. Nuorena, jolloin tunsin itseäni, omia kykyjäni ja resurssejani vieläkin vähemmän, vastuun ottaminen toisen ihmisen onnellisuudesta olisi ollut täysin mahdotonta. 

Aloittajalle sanoisin, että positiivinen, elämäänsä tyytyväinen mies on huomattavasti viehättävämpi kuin mies, jolle ilon ja tyytyväisyyden elämään voi tuoda ainoastaan nainen. Tällöin nainen on miehelle ihana lisä muutenkin mukavaan elämään aivan kuten nainenkin haluaa miehen olevan ihana lisä naisen muutenkin mukavaan elämään. 

Menehän katsomaan tuntematon ja muista suuret ikäluokat. Sitten voitkin miettiä kuinka kauas peruselämisestä on erkaannuttu ihanien lisien kanssa.

Hyvä pointti! Minä tosin olen nähnyt tuntemattoman jo moneen kertaan eri versioina, mutta tuo ehdotuksesi on loistava kaikille niille miehille, joiden mielestä heidän nykyinen elämänsä rauhanajan Suomessa olisi jotenkin erityisen kurjaa. 

Vierailija
128/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsaaahas kirjoitti:

Voit itse keksiä aikakoneen ja matkata menneeseen, tai sitten herätä tähän päivään.

Vierailija
129/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, lompakkoloinen vainusi valmiin omakotitalon! Kuinka yllättävää. Voisin itsekin astua kynnyksen yli jonkun rikkaaan naisen valmiiseen tönöön.

Ei ollut lompakkoloinen, kyllä hänellä oli omaisuutta jo valmiiksi saman verran, ellei enemmänkin, kuin veljelläni. Veli on ollut tässä suhteessa aina tarkka, mitään köyhiä ei ole koskaan edes harkinnut ja yksi varakas ei puolestaan kelvannut, koska oli tuhlaavainen (ja tiputti karkkipapereita lattialle). Onneksi löytyi kuitenkin nainen, jolla oli omaisuutta ja joka silti on tarkka rahankäyttäjä. Ovat molemmat tyytyväisiä Lidlin asiakkaita :-D

Vierailija
130/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa surkuttelu. Aasialaisia naisia on pilvin pimein ja sieltä se onni löytyy.

Kaikin mokomin. Kunhan kyseessö on aidosti kiinnostuneita, eikä ihmiskaupan uhreja tai niitä, jotka joutuvat valitsemaan joko epämieluisammankin miehen tai äärimmäisen köyhyyden.

Vierailija
131/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kovin tutulta. Ajattelin aina naisten kiinnostuvan seuraavassa vaiheessa tyyliin

"no lukiossa tytöt kiinnostuvat tämmöisistä pojista"

"no yliopistossa opiskeleva mies on naisten mieleen"

"no akateemisesti koulutettu oman alan työssä oleva mies on naisten mieleen"

No ei ollut. Olisin halunnut perheen, pelkkä työ ei riitä poistamaan sitä tyhjyyttä. Pahinta on, kun ei tiedä yhtään mitä tehdä, kun ei tiedä miksi naiset eivät kiinnostu. Pitäisi varmaan luovuttaa ja jäädä kotiin pelaamaan mieluummin kuin hakata päätä seinään

Ensiksi pidät huolen, että olet ulkoisesti naisista viehättävän näköinen. Kivat vaatteet, ei siis sinusta vaan siis naisista kivat vaatteet ja hiukset kivasti laitettu. Sitten olet tietenkin puhdas ja tuoksut hyvälle. Tämän jälkeen juttelet naisille kivoja juttuja. Sellaisia mitä he tykkäävät kuunnella. Ja menet heidän kanssaan sellaisiin paikkoihin, joihin he tykkäävät mennä. Kohtelet heitä hyvin ja olet itse kinnostava.

Jos haluat, että sinut niin sanotusti joku "poimii" mukaansa, niin silloin sinussa pitää olla jotain sellaista miksi sinut valitaan.

Voit tottakai olla juuri sellainen kun olet ja haluat. Lopputuloksen jo tiedätkin.

Vierailija
132/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme teitä vaivaa? Miksi jäädä suomitanttojen perään itkemään? Parisuhdemarkkinat ovat globaalit nykyään ja maailma täynnä kauniita, naisellisia ja elämäniloisia naisia joille suomalainen mies on lottopotti. Itse en enää harmaanaamaisiin suominaismiehiin kajoa vaikka tyrkylläkin noita on.

Jep, ei tarvitse tallinnaa pidemmälle mennä niin on naisellisia naisia tarjolla hyvin käyttäytyvälle ja pukeutuneelle suomi miehelle.

No mutta, tässähän on siis asian ratkaisu. Kaikki kelpaamattomuuttaan valittavat miehen seuraavasn Tallinnan laivaan ja uusille vesille.

Problem solved.

Vierailija
133/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kannattais tuolta itänaapurista se akka hakee. Ihan uskomattoman seksikkäitä pitkäsääriä siellä kävelee pitkin katuja. Siellä on ihania, kunnon naisia, ei näitä nirsoja feminismin mädättämiä lissuja mitä Suomi on täynnä.

Vierailija
134/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun seuraava "pakolais" tulva tulee, niin toivotaaan että tällä kertaa tulee vähintään 30 000 nuorta sinkku naista. Nuoria miehiä on tullut jo tarpeeksi. Voisin ilmoittautua vapaaehtoistyöhön vokkiin sekä tarjota kotimajoitusta.

Vierailija
135/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

opettele joku jännä taito. Minä olin aikoinaan myös nuori ja päätin opetella tanssimaan kuin Michael Jackson. Opettelin tumman miehen tanssitaidot ja harjottelin myös shoot fightingiä.

Tulin näissä taidoissa niin hyväksi että lopetin korkeakoulututkinnon opiskelut ja kävin nopeasti amiksen. Koulutuksella et tee mitään naisten kanssa. Älä ainakaan puhu ammattiasioista tai kouluasioista, niillä pitkästytät naiset pois.

Yritä olla mysteerinen ja jännittävä. Ole äkkipikainen ja spontaani nuori mies. Karista harteilta konservatiivisyys, jos sellaista olet kiroukseksi vanhemmiltasi saanut.

Muista olla viidakon peto. viidakon pedolla ei ole kavereita. Muiden miesten kanssa tapellaan ja aina kun muu mies astuu alueellesi niin hoitele se näyttävästi ja tanssita naista siten että nainen tuntee olevansa joulukuusi.

Vasta myöhemmin konservatiiviys tulee ehkä kuvioon ja rauhoittuminen. Joskus tulee ero ja ota silloin taas pedon takki niskaasi ja tanssi kuin musta mies.

Vierailija
136/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on lähes poikkeuksetta syynä se, että mies yrittää liian hyvännäköistä naista. Heillä on ylitarjontaa, eli ei onnistu. Usko pois. Yritäppä sellaista, joka ei ole mielestäsi kaunis. Onnistuu ihan varmasti.

Vierailija
137/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AtmEero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 28 v NAINEN ja ihan yhtä onneton olen parisuhdemarkkinoilla kuin sinä ap. Silti käyn töissä ja teen asioita joista nautin. Ei mun maailma siihen kaadu vaikken miestä saakkaan. Seksiä saan silloin tällöin ja se riittää mulle. En osaa edes kaivata rakkautta kun en ole ksokaan sellaista saanut.

Kyllä naisilla on sitten helppoa kun on aina vähintään sitä seksiä tarjolla. Miehillä näin ei ole ja kaikenlisäksi useimmille miehille se seksin saaminen on elintärkeä asia.

Itselläkään ei ole muuta kuin loputon katkeruus naisia kohtaan ja myös jonkinlainen koston halu koska en ajattele asiaa niin että minussa olisi vika vaan vika on naisissa kun en kelpaa edes seksiin. Kaikkien samassa tilanteessa olevien miesten tulisi laittaa naiset tästä asiasta tilille tavalla tai toisella.

Joku ämmä täällä jo aikaisemmin uhkaili tietävänsä mun ip-osoitteen ja kertoi olleensa poliisiin yhteyksissä. Hui kamala kun pelottaa kauheesti. On tainnut jäädä lääkitys ottamatta kyseiseltä henkilöltä.

Minulla oli pitkään katkeruus tai jotain sen tapaista miehiä kohtaan koska he tekivät selväksi ettei minusta ole kuin seksiin. Toedätkö mitä? En varmasti antanut kenellekään. Opettele pitämään muita ihmisinä niin ehkä alkaa sinultakin onnistua.

Vierailija
138/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun seuraava "pakolais" tulva tulee, niin toivotaaan että tällä kertaa tulee vähintään 30 000 nuorta sinkku naista. Nuoria miehiä on tullut jo tarpeeksi. Voisin ilmoittautua vapaaehtoistyöhön vokkiin sekä tarjota kotimajoitusta.

Niitä naisia pitäisi vain tulla sitten ainakin tupla määrä siihen nähden paljonko miespakolaisia on tähän mennessä tullut sillä nuoria miehiä on jo muutenkin paljon enemmän kuin nuoria naisia.

Vierailija
139/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko ap saavansa tältä palstalta empatiaa ja ymmärtävää suhtautumista? Kaltaisesi miehet ovat tämän palstan naisille pelkää ilmaa ja jos voisivat nappia painamalla poistaa teidät maailmasta, tekisivät sen empimättä hetkeäkään. Mies on aina syyllinen, aina luuseri. Olet liian tylsä, liian kranttu, liian lipevä, liian ihan mitä tahansa. Se mitä et ole koskaan on tunteva, haavoittuva ihminen.

Vika on siis aina sinussa. Tämä kannattaa aina muistaa.

Vierailija
140/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutettu, kaikin puolin ok mies. Minulla on ollut nuorempana paljon suhteita, mutta nyt aikuisena (30v) en jaksa vakuutella omaa hyvyyttäni. Joskus kevyt jutustelu tuntuu työpaikkahaastattelulta. Eikö kukaan halua tutustua rauhassa ilman ennekko-odotuksia? Tai jos molemmat haluaa seksiä niin, mitä väliä sillä on osaanko rakentaa talon tai mistä kirjoista pidän. Muutaman pitkän suhteen jälkeen, vaatimukseni mahdolliselle puolisolle ovat siirtyneet ulkonäöstä korvien väliin. Ei pahalla, mutta usein hyvän näköiset naiset edellyttävät kumppaniltaan jotain ylimäärästä, vain siksi että ovat kauniita. Ulkonäköä voi kompensoida älykkyydellä ja aidolla välittämisellä, mutta näitä ei kauneudella korvata. Viehättävimmät naiset ovatkin aktiivisia ja heistä paistaa hyvä olo ulospäin. Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan, sekä siitä että kehittää itseään läpi elämän, oli kumppani tai ei. Onnellinen ihminen ei tule valmiiksi koskaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan