Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäytyvät nuoret miehet

Vierailija
16.11.2017 |

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

Kommentit (500)

Vierailija
41/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka määrittelee itsenä sen perusteella onko nainen vai ei EI OLE MIES: Korkeintaan äidin pikku poika, joka ei lähtenytkään muille maille.

Vierailija
42/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian korkeat tavoitteet todennäköisesti niinkuin niillä Hesarin taannoisilla sinkkumiehillä. Kouluttamattoman, maailman menosta mitään ymmärtämättömän huumediilarinkin pitäisi saada kaunis ja älykäs nainen. Mitäpä ap, jos katsoisit vähän pulleampia naisia, ehkä jo lapsenkin saanutta yyhoota, pikkasen vanhempaa naista?

Yyhoots voisin suositella vasta sitten kun ap itse on sen verran aikuistunut, että pystyy olemaan parisuhteessa kuten aikuinen. Siinä kun ei voida kiukutellen polkea jalkaa siitä, että lapsi on aina äidilleen ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotakin on pahasti pielessä, jos määrittelee oman elämänsä sitä kautta, onko kumppania vai ei. Että pelataan sitten pleikkaa.

Jos ei hanskaan vetäminen riitä, aina on maksullisia. Kyllä ne miehetkin saa halutessaan. Muistaa vaan kumin ja kaivaa vähän kuvetta.

No jos asiaa miettii tarkemmin, niin biologian kantilta ainoa tarkoitus elämälle on lisääntyminen. Se on koodattu meihin. Onko siis kovin ihmeellistä, että voi pahoin, jos tästä jää paitsi?

Ihminen on kuitenkin kehittynyt aika paljon luolamiesajoista. Mies, jolle lisääntyminen on elämän ainoa tarkoitus, on naiselle kaikista suurin riski parisuhdetta ajatellen. Nimittäin nainen, jolla ei ole vielä lapsia, ei voi tietää, kykeneekö hän edes saamaan lapsia. Naisen kannalta olisi erittäin ikävää solmia parisuhde noin ajattelevan miehen kanssa, mennä naimisiin, ottaa yhteinen asuntolaina jne vain todetakseen, että kun lasta ei yrityksistä huolimatta kuulukaan, mies lähtee etsimään lisääntymiskykyistä naista saadakseen elämälleen tarkoituksen. Ehkä näiden miesten kannattaisikin etsiä puolisoa yksinhuoltajaäideistä? Heistä kun voi olla varma, että ainakin joskus ovat pystyneet lisääntymään. 

Vierailija
44/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia naisia sitten olette yrittäneet? Kun minä tiedän pilvin pimein ihan tavallisia miehiä, joilla on ihan tavallinen kumppani. On pitkiä, lyhyitä ja keskipitkiä, laihoja, normaalipainoisia, ylipainoisia, tummia, vaaleita, kaljuja, pitkähiuksisia, punapäitä, silmälaseilla ja ilman, korkeakoulutettuja ja amiskoulutettuja ja kaikkea siltä väliltä, komeita ja vähemmän komeita ja rumia, lihaksikkaita, urheilullisia, nörttejä, hinteliä, ekstroverttejä ja introverttejä, puheliaita ja hiljaisia, hauskoja ja vakavia, ujoja....

Eli onko teillä liian korkea kriteerit naiselle? Oletteko itse ehkä vähän keskitason alapuolella ulkonäön suhteen, eikä teissä ole muutenkaan mitään erityistä, mutta etsitte kaunista ja ehkä jotenkin erityista naista? Huomaatteko ollenkaan lyhyttä, näppynaamaista, ohuthiuksista, silmalasipäistä, perunanenäistä, tasapaksulla vartalolla varustettua naista? 

Kaiken näköisiä, kokoisia ja taustaisia. Varmaan ainoa yhdistävä tekijä heissä on se, että eivät ole kiinnostunut musta siinä mielessä. Aiemmin kritisoitiin tasoteorioita, joten en ole asettamassa ulkonäköäni millekään tasolle. Huomaan kaikki naiset enkä varmaan osaisi edes sanoa kuka heistä on ohuthiuksinen. Joku perunanenäisyys tai vartalon tasapaksuisuus ovat ihan yhdentekeviä mulle

4

Vierailija
45/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä nykyaikaa, ei viitsitä tehdä töitä, ei opiskella, ei osata kirjoittaa, ei lukea, kiinnostaa vain pleikkari ja energiajuoma. Nyt pitäsi valtion hommata jo muijakin. Tosiaan, suomi tuhansien järvien maa, jonne juosta saa!!!!

Hyvin sanottu!

Ei kumppani ole mikään ihmisen laissa määrätty perusoikeus. Toiset löytävät toisensa, toiset eivät. Luojan kiitos meillä ei ole järjestettyjä avioliittoja ainakaan kantaväestön keskuudessa. Sitä pakkonaittamista vasten tahtoa.

Vierailija
46/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen juttu ap:lle vielä, että kannattanee luopua parisuhteen metsästyksestä niin kauan, kuin että viimein osaat elellä myös yksin.

Juttusi tuovat ikävästi mieleen tarrautujan, joka henkihieverissä takertuu jokaiseen vähääkään kiinnostuneeseen naiseen kuin hukkuva pelastusrenkaaseen.

Ja se jos mikä on varma keino saada toinen juoksemaan karkuun ja lujaa.

Itsekin aikoimaan nettideittailin ja kaikenlaisia tuli vastaan.

Yksi mieleenpainuvin oli tyyppi, joka aluksi kirjoitellessa vaikutti mukavalta, fiksulta ja maanläheiseltä.

Kuvia ei halunnut vaihtaa, koska halusi kuulema tutustua ensin ihmiseen ja sitten vasta ulkonäköön. Ok, ihan kiva ajatus.

Juteltiin viikkoja, välillä yritin uudestaan, josko vaihdettaisiin kuvaa. Ei.

Tapaamistakin ehdotin, koska asuttiin kuvailujen perusteella suht lähekkäin.

Ei, halusi edelleen vain tutustua ensin kirjoittelemalla.

Vähän alkoi jo epäilykset nousta, kun viikko toisensa jälkeen jatkui näin, mutta ajatteöin tyypin olevan erittäin hitaasti etenevää sortiia.

MUTTA: eräänä päivänä ihmetteli minulle, että miksi minulla on vielä deittiprofiili aktivoituna. Kun mehän ollaan nyt yhdessä, niin mihin ihmeeseen minä tarvitsen vielä tuota.

Hälytyskello suorastaan räjähti, lopetin yhteydenpidon ja estin tyypin. Meni yksinkertaisesti liian oudoksi.

Vierailija
47/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia naisia sitten olette yrittäneet? Kun minä tiedän pilvin pimein ihan tavallisia miehiä, joilla on ihan tavallinen kumppani. On pitkiä, lyhyitä ja keskipitkiä, laihoja, normaalipainoisia, ylipainoisia, tummia, vaaleita, kaljuja, pitkähiuksisia, punapäitä, silmälaseilla ja ilman, korkeakoulutettuja ja amiskoulutettuja ja kaikkea siltä väliltä, komeita ja vähemmän komeita ja rumia, lihaksikkaita, urheilullisia, nörttejä, hinteliä, ekstroverttejä ja introverttejä, puheliaita ja hiljaisia, hauskoja ja vakavia, ujoja....

Eli onko teillä liian korkea kriteerit naiselle? Oletteko itse ehkä vähän keskitason alapuolella ulkonäön suhteen, eikä teissä ole muutenkaan mitään erityistä, mutta etsitte kaunista ja ehkä jotenkin erityista naista? Huomaatteko ollenkaan lyhyttä, näppynaamaista, ohuthiuksista, silmalasipäistä, perunanenäistä, tasapaksulla vartalolla varustettua naista? 

Kaiken näköisiä, kokoisia ja taustaisia. Varmaan ainoa yhdistävä tekijä heissä on se, että eivät ole kiinnostunut musta siinä mielessä. Aiemmin kritisoitiin tasoteorioita, joten en ole asettamassa ulkonäköäni millekään tasolle. Huomaan kaikki naiset enkä varmaan osaisi edes sanoa kuka heistä on ohuthiuksinen. Joku perunanenäisyys tai vartalon tasapaksuisuus ovat ihan yhdentekeviä mulle

4

Entä mikä on ollut yhdistävä tekijä näissä naisissa ja sinussa? Naisethan harvemmin pariutuvat sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa heillä ei ole mitään yhteistä. 

Vierailija
48/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotakin on pahasti pielessä, jos määrittelee oman elämänsä sitä kautta, onko kumppania vai ei. Että pelataan sitten pleikkaa.

Jos ei hanskaan vetäminen riitä, aina on maksullisia. Kyllä ne miehetkin saa halutessaan. Muistaa vaan kumin ja kaivaa vähän kuvetta.

No jos asiaa miettii tarkemmin, niin biologian kantilta ainoa tarkoitus elämälle on lisääntyminen. Se on koodattu meihin. Onko siis kovin ihmeellistä, että voi pahoin, jos tästä jää paitsi?

Ihminen on kuitenkin kehittynyt aika paljon luolamiesajoista. Mies, jolle lisääntyminen on elämän ainoa tarkoitus, on naiselle kaikista suurin riski parisuhdetta ajatellen. Nimittäin nainen, jolla ei ole vielä lapsia, ei voi tietää, kykeneekö hän edes saamaan lapsia. Naisen kannalta olisi erittäin ikävää solmia parisuhde noin ajattelevan miehen kanssa, mennä naimisiin, ottaa yhteinen asuntolaina jne vain todetakseen, että kun lasta ei yrityksistä huolimatta kuulukaan, mies lähtee etsimään lisääntymiskykyistä naista saadakseen elämälleen tarkoituksen. Ehkä näiden miesten kannattaisikin etsiä puolisoa yksinhuoltajaäideistä? Heistä kun voi olla varma, että ainakin joskus ovat pystyneet lisääntymään. 

Tai sitten käy ilmi, että tämän elämänsä päätavoitteeksi laittanut mies ei itse pysty lisääntymään. Mitäs sitten? Biologista kun olisi pitänyt olla.

Vierailija
49/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 28 v NAINEN ja ihan yhtä onneton olen parisuhdemarkkinoilla kuin sinä ap. Silti käyn töissä ja teen asioita joista nautin. Ei mun maailma siihen kaadu vaikken miestä saakkaan. Seksiä saan silloin tällöin ja se riittää mulle. En osaa edes kaivata rakkautta kun en ole ksokaan sellaista saanut.

Miehet ja naiset ovat erilaisia. Tämä pitäisi jo pikkuhiljaa tiedostaa.

Tuntuu siltä, että naisten erilaisuutta korostetaan ja miesten vähätellään.

Vierailija
50/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsaaahas kirjoitti:

Jos ainoa onni elämässä löytyy naisten kautta, se on kohtuuton taakka kenenkään naisen hartioille. Ei nainen halua olla vastuussa kaksinkertaisesta taakasta tässä maailmassa sillä hän on jo vastuussa omasta onnellisuudestaan. Korjaa asia ensin, lähde sen jälkeen reippaasti ulos äläkä unohda vetää käteen etu- hah hah - käteen, tai muuten voi olla että uudistunut itsesi tulee tulkittuna juuri samalla tavalla kuin vanha itsesi. Epäkohteliaita tai halventavia pakkeja ei tarvitse sietää, häpeä on silloin naisen puolella.

Tämä pitää paikkansa. Minä en edes nyt, 56-vuotiaana, pystyisi ottamaan noin suurta vastuuta. Nuorena, jolloin tunsin itseäni, omia kykyjäni ja resurssejani vieläkin vähemmän, vastuun ottaminen toisen ihmisen onnellisuudesta olisi ollut täysin mahdotonta. 

Aloittajalle sanoisin, että positiivinen, elämäänsä tyytyväinen mies on huomattavasti viehättävämpi kuin mies, jolle ilon ja tyytyväisyyden elämään voi tuoda ainoastaan nainen. Tällöin nainen on miehelle ihana lisä muutenkin mukavaan elämään aivan kuten nainenkin haluaa miehen olevan ihana lisä naisen muutenkin mukavaan elämään. 

Palstalta saa välillä lukea (oletettavasti miesten) kirjoittamia väitteitä, että välinpitämättömästi naisiin suhtautuva mies saa parhaiten naisia. Väitteessä on totuuden siemen. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että mies suhtautuisi välinpitämättömästi johonkin tiettyyn naiseen tämän seurassa. Kyse on siitä, että miehelle parisuhde ei ole välttämätön asia elämässä. Tällaiset miehet pitävät työstään, harrastavat, tapaavat ystäviään ja tekevät asioita, joista pitävät. Heillä ei kuitenkaan ole mitään sitä vastaankaan, että heidän elämässään olisi kaiken muun mukavan lisäksi nainenkin. 

Totta, se on ihan painajainen jos nainen on miehelle ainoa elämän tarkoitus. Kyllä mä haluan paljon muutakin kuin miehen, tarvitsen paljon jo ihan vain omaa aikaa. Ahdistavaa ja hirveät paineet tulee jos mies on sitä tyyppiä että suhde on oltava ja sitten mun täytyy olla mukana sen elämän joka osa-alueella jatkuvasti.

Vierailija
51/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsellänikin ollut noita ei vaihdeta kuvia. Sopii kyllä, kun en noiden kanssa tosimielellä ollutkaan liikenteessä. Kunhan sattumalta tavattiin netissä. Olen arvellut vain, ettei mitään priimakamaa siis. Sieltä onkin sitten paljastunut reipasta ylipainoa, lyhyttä pituutta ja kaikkea muuta. Eipä haittaa, kun jutustellaan vaan silloin tällöin.

Pari takiaista on ollut. Tuntui, että happi loppuu. Siksi jätin ne. En halua koko ajan olla vahdittavana tai siiamilaisena kaksosena.

Vierailija
52/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle.

Klassinen yhteiskunta on minulle velkaa naisen (kuin jonkin tavaran) -asenne. Kasva aikuiseksi. Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus joka kuuluu taata kaikille ja valitettavasti kaikki ei tule sellaista saamaan. Mutta ei ainakaan tuolla asenteella. Puhut esimerkiksi opiskelukavereista. Miksei kavereiden seura riitä? Ugh.

Vierailija
53/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, ei pahalla mutta jotain vikaahan sinussa on jos et kellekään kelpaa 🤔 mitä naiset sanovat syyksi?

Vierailija
54/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös muistaa, että jos naisen saaminen on miehelle lähestulkoon pakkomielle, tällainen mies koetaan helposti vaaralliseksi. Mustasukkaiseksi, naisen elämää ja ihmissuhteita rajoittavaksi. Eron jälkeen stalkkeriksi, jota saa pelätä ja joutuu hankkimaan lähestymiskiellon. Pahimmassa tapauksessa pääsee silti hengestään. 

Vierailija
55/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 28 v NAINEN ja ihan yhtä onneton olen parisuhdemarkkinoilla kuin sinä ap. Silti käyn töissä ja teen asioita joista nautin. Ei mun maailma siihen kaadu vaikken miestä saakkaan. Seksiä saan silloin tällöin ja se riittää mulle. En osaa edes kaivata rakkautta kun en ole ksokaan sellaista saanut.

Miehet ja naiset ovat erilaisia. Tämä pitäisi jo pikkuhiljaa tiedostaa.

Tuntuu siltä, että naisten erilaisuutta korostetaan ja miesten vähätellään.

Liittynee enemmän kasvatukseen kuin mihinkään biologiseen tosiasiaan ettei mies voisi tulla toimeen ilman naista mutta nainen voi ilman miestä. Joka tapauksessa naisen pakottaminen elämään miehen kanssa vain jotta se mies ei masentuisi nyt ainakin on väärin.

Vierailija
56/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh, tuo pakkonaittamiskulttuuri. Monesti morsian on vielä ihan lapsi. Hääyötä ja jatkoa kutsuttaisiin Suomessa raiskaukseksi.

Vierailija
57/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4

Entä mikä on ollut yhdistävä tekijä näissä naisissa ja sinussa? Naisethan harvemmin pariutuvat sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa heillä ei ole mitään yhteistä. 

Riippuu toki naisesta. Yleisimpiä yhteisiä kiinnostuksen kohteita ovat olleet:

- soittaminen

- nörttijutut

- aasialainen keittiö

- kelan toiminnan dissaaminen

Vierailija
59/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten käy ilmi, että tämän elämänsä päätavoitteeksi laittanut mies ei itse pysty lisääntymään. Mitäs sitten? Biologista kun olisi pitänyt olla.

No sitten se on todella kurjaa. Tämän pitäisi olla selvää, jos tunnet yhtään perhettä haluavaa lisääntymiskyvytöntä

Vierailija
60/500 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli taas pakit netin kautta sovituilla treffeillä. Luku on kaikkiaan jossakin 100 ja 200 välillä, en ole laskenut, mutta n. 3 vuotta olen yrittänyt suhteellisen aktiivisesti sekä deittisivustoilla, tinderissä että yöelämässä. Olen 26-vuotias, 181cm, normaalipainoinen, ihan ok näköinen, normaali suomalainen korkeakoulussa opiskeleva ja samalla osa-aikatöissä käyvä mies.

Nyt en taida enää jaksaa. En näe elämisen arvoisena elämää jossa jään yksin, vaikka muut asiat olisivat kunnossa. Jos minä en kelpaa parisuhteeseen suomalaiselle naiselle, niin ei minun työpanoksenikaan sitten kelpaa tälle yhteiskunnalle. Suoritan tutkintoni loppuun, jonka jälkeen jään kotiin juomaan ja pelailemaan itseni hitaasti hengiltä, teidän rahoillanne.

Näen opiskelukavereissani ja työpaikalla liikaa samanlaisia kohtaloita. Fiksuja tyyppejä jotka ovat yksin ilman mitään järkevää selitystä. Todella surullista, lievästi sanottuna. Jokin on pahasti vialla tässä maassa.

Tämä kuulostaa kliseiseltä, mutta ensin pitää oppia rakastamaan itseään ennen kuin kukaan voi rakasta sinua. Näin se vain on. Usko tai älä minä tiedän kyllä mistä puhun olin itselläkin oli poikuus tallella vielä 25v, nyt olen kummin seurustellut jo muutaman vuoden. On faktaa että moni nainen on moraaliton H, mutta kyllä niitä on kunnollisia mukaviakin.

Jos pitää useampaa naista moraaluttomana h*rans, niin kyllä sellainen asenne käytöksessä näkyy vaikka kuinka yrittäisi peitellä.

Ei siis kannata ihmetellä, miksei ole aiemmin flaksi käynyt. Miksi edes halusit naisseuraa, jos halveksit heitä?

Voi kuule.... Yks ilta ja viiniä niin olet jalat pystyssä edessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi