Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on tullut tantta :-(

Vierailija
15.11.2017 |

Tänään musta sitten kuoriutui ihka oikea keski-ikäinen perusmamma, sellainen kunnon tantta! :-( Vähän kyllä ketuttaa kun en koe olevani vanha ja tanttamainen, mutta sellainen mua nyt peilistä katsoo :-(( ajattelin siis piristää lookia uudella vähän lyhyemmällä hiusmallilla (ei "kananpersetukka" kuitenkaan) joka sopi mulle nuorempana tosi hyvin, mutta nyt...voi apua...ilmeisesti nämä muutamat lisälikot saa aikaan tuon tantta-efektin :-(( voi kele...kohtalotovereita? Onko se vaan sitten pakko pitää vähintään polkkapituutta että kaksari peittyy eikä näytä kai sitten muutenkaan ihan niin vanhalta. En nyt vielä reilusti alle viisikymppisenä haluaisi että habitus on juurikin yli 50-vuotiaan oloinen... :-(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaan pakko avautua kun yllätys ja järkytys oli melkoinen. No, eikun tukkaa kasvattamaan sitten vaan.

Vierailija
2/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permanentti olisi vielä pahentanut ulkonäköä. Kyllä se siitä, tukka kasvaa tai hankit hiuslisäkkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka onneksi kasvaa:)

Huomaan omalta kohdaltani, nyt kun ikää on tullut, että sekä lyhyt että pitkä tukka vanhentaa.

Liian lyhyt tekee tosi tätimäisen vaikutelman, mutta liian pitkäkin sitten saa kasvonpiirteet roikkumaan.

Paras on sellainen pitkähkö polkka.

Vierailija
4/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina käyttänyt helmikorvakoruja. Luin jostain nettilehdestä, että ne vanhentavat ja olen nyt stressannut, että mitä alkaisin käyttää niiden sijasta. Olen aina tykännyt niistä kovasti, mutten halua vielä alle 50-vuotiaana tanttavaikutelmaa. Roikkuvia ei viitsi myöskään pitää.

Vierailija
5/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan laihduta? SIllein siitä tanttamaisuudesta pääsis varmasti eroon jos et vanhakaan ole. Ja voisit pitää mitä vaan mallia haluat hiuksissa. Joitain ihmisiä kilot vanhentaa ikävä kyllä.

Vierailija
6/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt nutturaa jo nuoresta pitäen. Aina ollut pitkät hiukset ja aina pitänyt niitä kiinni.

Siinä, missä parikymppinen minä nutturan kanssa paljasti niskan kaaren ja sileän otsan, paljastaa nelikymppinen minä maan vetovoiman kiskomat leukapielet ja lyhyen kaulan. Otsaryppyjen takia leikkautin jo ajat sitten otsatukan.

Eikä hiuslaatukaan ole enää sellainen, että käsi ei yllä poninhännän ympäri.

Pakko se on katsoa ympärilleen ja etsiä tyylikäs tantta, jonka tyyliä sitten voisi apinoida.

Vierailija
7/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää,täytit ilmeisesti 25 vuotta

Vierailija
8/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, kuntoile ja aloita terveellinen ruokavalio. Tuloksia alkaa näkyä jo hyvinkin nopeasi, kunhan vaan jaksat sinnikkäästi pitää tavoitteistasi kiinni ja homman hanskassa.

Vierailija
9/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Itse pidin parikymppisestä nelivitoseen lyhyttä hiusmallia. Sitten keksin kasvattaa sen verran pituutta, että tukan saa kiinni esim. jumpatessa. Päätin myös pitäytyä hiusten mustiksi/punaisiksi värjäämisestä. Olen samoissa mitoissa kuin 20-vuotiaana, mutta muuten omasta mielestäni hyvinkin ikäiseni, just 50 täyttäneen näköinen. Liekö tukkamallista johtuen, mutta olen saanut kommentteja, että näytän max 40-vuotiaalta. Eli veikkaan, että arvauksesi osui oikeaan:). Älä vielä "tanttaudu", se on myös asenteesta kiinni!

Vierailija
10/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muutamat" lisäkilot ja "kaksari"? Kuvottavaa. Hoida itsesi kuntoon ennen kuin alat vaihtelemaan hiusmallia.

Vierailija
11/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt nutturaa jo nuoresta pitäen. Aina ollut pitkät hiukset ja aina pitänyt niitä kiinni.

Siinä, missä parikymppinen minä nutturan kanssa paljasti niskan kaaren ja sileän otsan, paljastaa nelikymppinen minä maan vetovoiman kiskomat leukapielet ja lyhyen kaulan. Otsaryppyjen takia leikkautin jo ajat sitten otsatukan.

Eikä hiuslaatukaan ole enää sellainen, että käsi ei yllä poninhännän ympäri.

Pakko se on katsoa ympärilleen ja etsiä tyylikäs tantta, jonka tyyliä sitten voisi apinoida.

Tuo viimeinen virkeä on uskomaton. Että kehtaat. Miten kukaan voi elää noin?

Vierailija
12/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samis.

Lihoin viime talvena 3 kuukaudessa 20 kiloa (lääkitys) ja vaikka enää ei pitäisi olla mitään syytä miksei paino tipu, on se tuskastuttavan hidasta.

Kävin myös kampaajalla joka kirjaimellisesti kyni hiukseni puolet lyhyemmäksi jo ohuemmaksi.

Ikää ei ole vielä neljää kymmentäkään mutta peilistä katsoo sellainen jonka kuvittelisin lähinnä siiderivalaaksi.

Ihoni sentään on rypytön kasvoista, rintaan on alkanut tulla juonteita.

Lyhyeen aikaan tapahtui monta muutosta jotka toi ikää olemukseen.

Kovalla työllä täältä vielä noustaan. Mulle normaalipaino on äärimmäisen tärkeä asia.

Vierailija
13/13 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ryhti? Huono ryhti vanhentaa myös kovasti ja siihen voisi auttaa jooga tai pilates.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän