Tyttären poikaystävä
Hei! Tyttärelläni on uusi poikaystävä. Poikaystävä on kovin etäinen eikä puhu juuri mitään minulle ja miehelleni. Pitäisikö minun huolestua, että tyttäreni on joutunut huonoon seuraan? Pojalla on myös tatuointeja, toki tatuoinnit eivät ole nykypäivänä merkki huonosta elämäntilanteesta. Tuntuu vaan niin erikoiselta, ettei hän puhu minulle mitään. Tuntuu myös, että oma tyttärenikin on muuttunut vältteleväksi seurustelun alettua. Vanhemman tyttären poikaystävä on ollut aina puhelias, reipas ja meidän perhettä monissa asioissa.
Kommentit (6)
Eli tytyllä on poikkis. Ei tarvitse huolestua. Kyseessä on eri luonteisia ihmisiä. Ehkä poika on ujo?
No ei kaikki ole mitään sosiaalisia papupatoja jotka on heti kuin kotonaan vieraiden ihmisten seurassa. Se ei tarkoita että olisi huonoa seuraa.
Jep. Narkkarihan se on. Tyttösikin on alkanut käyttää, siksi muuttunut käytös.
T: ex-narkki
Täytyy yrittää keskustella tyttären kanssa ja selvittää pojan taustoja. Luulen kyllä etten saa tyttärestä mitään irti...
T.Ap
Keskity siihen, miten poikaystävä kohtelee tytärtäsi. Toivottavasti olette osanneet kasvattaa terveellä itsetunnolla varustetun nuoren naisen, jonka valintojen sopivuuteen voitte luottaa.
T. En mielestäni "huonoa seuraa", introvertti tatuioitu N35
se on narkomaani