Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vain eristäytyä...

Vierailija
10.11.2017 |

En halua pitää yhteyttä enää oikein keneenkään....Olen jo pitkään jättänyt vastaamatta kavereiden ja ystävien viesteihin ja soittoihin, sama koskee perhettäni. Tunnen vaan ettei ole mitään sanottavaa, en jaksa jutella. Olenko jotenkin psyykkisesti sairastunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä. Kuuluu aikuisuuteen, ikääntymiseen sekä kokemuksen karttumiseen. Kaipaa enemmän rauhaa ja hiljaisuutta.

Vierailija
2/5 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaisinta lienee, kärsitkö itse asiasta. Jos, niin sitten tuota voi varmaan sanoa sairaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ei ole luotettavia ja vittuilevat.

Vierailija
4/5 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista täällä. Muttei ihan mahdollista, ikävä kyllä.

Vierailija
5/5 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpö höpö. Jos et tunne oloasi ahdistuneeksi asiasta, kaik ok. Itse rakastan yksinoloa ylikaiken. Käyn duunissa ja ihmisten kohtaaminen siellä on ihan selvää ja elämään kuuluvaa. Muuten haluan olla ihan miten haluan. Sosiaaalinen erakko.....juu :). En vaan halua olla tekemisissä kaiken aikaa ihmisten kanssa. Elän vain kerran ja teen mitä itse haluan. Ei vaivaa yhtään.

Jos tuntuu että eristäytyminen on ongelma, niin silloin kai pitää hakea apua. Oikeesti. Minulle se ei ole.

Mielestäni ei pidä liikaa tuijottaa miten "pitäisi" olla, vaan olla niinkuin itsestä parhaalta tuntuu. Olen valinnut tämän ja ei valittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi