Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihotutteko te koskaan itsestänne?

Vierailija
09.11.2017 |

Mä ajelin tänään alapään ja olen muutaman kerran ihaillut itseäni sen jälkeen peilistä. Jotenkin kiihotun. Kiihotun myös siitä, kun pukeudun seksikkäisiin vaatteisiin. Lusäksi kiihotun ulkonäöstäni, varsinkin rinnoistani.

Olenko narsisti tms?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään vastaavaa ?

Vierailija
2/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan rumia tissejäni, mutta on minulla upea perse! Ihailen sitä aina suihkuun mennessä, mutta en nyt sentään kiihotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta helvetissa, ihailen lihaksiani ja tiukkaa kroppaani. Mitään vastakkaisen sukupuolen edustajaa en tarvitse mihinkään. Koskettamalla tiukkaa lihaani kiihotun. Ei tarvitse edes mennä alapäähän.

Vierailija
4/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Oon välillä niin seksikäs, paitsi jos joku sanoo että oon niin silloin en osaa suhtautua asiaan samoin.

Vierailija
5/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm too sexy for my body.

Vierailija
6/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan

Vierailija
7/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
8/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en häpeile sitä. Kenenkään ei pitäisi hävetä sitä. 

Vierailija
9/14 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eikä siinä ole mitään outoa.

Ikäisekseni mulla on todella kauniit ja kiinteät rinnat, sellaiset käteen sopivat. Niitä on ihana sivellä erityisesti nukkumaan mennessä.

Vierailija
10/14 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin 165 cm ja 45 kg ja luuni töröttivät kiihotuin itsestäni alastomana. Nyt 165 cm 63 kiloisena lähinnä oksetan itseäni.

Vierailija
11/14 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin kiihotun itsestäni, kiihotun eniten miettimällä/katsomalla kasvojani. Oon niin kuuma!! Ja tiedän etten ole kaikkien mielestä, mutta se ei olekkaan se pointti. Pääasia, että itte tykkää 😁

Vierailija
12/14 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, vaikka mikään täydellisyys en olekaan. Kiihotun, koska kehossani on miljoonia stimulointipisteitä, ja niiden ajatteleminenkin saa kehon ns. "valmiustilaan". Tykkään myös tisseistäni erittäin paljon, varsinkin kylmällä ilmalla. 

"Vanhemmalla" iällä olen myös oppinut arvostamaan sitä, mitä minulla on miehelleni tarjota. En enää ole todella epävarma nuori nainen, vaan kehitystä on tapahtunut ns. "more mature" suuntaan, mistä yllättäen tykkään. 

Vierailija
13/14 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos naisissa narsismi yleisempää kuin miehissä?

Vierailija
14/14 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan