Söin pari päivää epäterveellisesti ja nyt ruokatorvi korisee
Sellaista ihmeellistä kurinaa ja korinaa kuuluu, sen lisäksi närästää. Olen rennietä ottanut ja se on poltteeseen auttanut, mutta silti tuntuu kuin vatsalaukussa olisi jotain ilmaa jota menee ruokatorveen väkisin. Mikä rauhoittaisi vatsaa, mustikkasoppa?
Ja juu, en syö enää epäterveellisesti. Kahvi, rasvainen ja tulinen ruoka heti pois.
Kommentit (11)
Monella lähisukulaisella on ongelmia refluksin kanssa, joten varmaan jotain rakenteellista vikaa on. Minulla on myös allergioita ja en tiedä onko joku allergia jäänyt huomaamatta.
Saatana on mennyt vatsaasi ahneuden synnin mukana. Mene polviltesi ja rukoile Jeesusta vapauttamaan sinut.
Perinteiset närästyksen oireet. Apteekista saa Somacia, joka on mekanismiltaan erilainen lääke kuin Rennie. Jos ei kuuri auta ja ruokavalion muutos, niin mene lääkäriin. Inhottava vaiva, mulla pysyy kurissa ruokavaliolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sun epäterveellinen oli?
Tulista ja rasvaista aasialaista mättöä, pitsaa, kahvia liikaa, suklaata.
Rasvainen ja tulinen ruoka ennenkin ärsyttänyt mahaa, mutta ei koskaan vielä näin pahasti :O
Vesi. Ruuaksi keittoja ja juomaksi vettä. Pika-apua en tiedä. Kevyellä syömisellä menee itsellä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Perinteiset närästyksen oireet. Apteekista saa Somacia, joka on mekanismiltaan erilainen lääke kuin Rennie. Jos ei kuuri auta ja ruokavalion muutos, niin mene lääkäriin. Inhottava vaiva, mulla pysyy kurissa ruokavaliolla.
Somacia olen joskus aiemmin kokeillut, mutta se pisti jotenkin koko suoliston juntturaan, koko ruoansulatus tuntui pysähtyvän. Mitäköhän muuta lääkettä voisi vielä kokeilla? Rennie tosiaan vei poltteen pois, mutta on tämä kurina ja täysi olo myös todella häiritsevää.
Nälkä on, mutta mitä tässä uskaltaa syödä. Maustamatonta jogurttia ja mysliä löytyisi, voiko niistä pahentua närästys?
Ja on ylävatsassa sellainen täysi olo, vaikka en ole syönyt moneen tuntiin.