Mitä teet, olet kokouksessa tms. ja yks kaks vatsasi päästää oudon mourinan
Tilanne jossa vatsa elää aivan omaa äänekästä elämäänsä silloin kuin ei pitäisi, voiko mitään tehdä?
Kertokaa myös kokemuksianne. Kiitos
Kommentit (8)
En yhtään mitään. Keskityn kokouksen aiheeseen.
Mitä siinä nyt voi tehdä? Ei mitään, paitsi toivoa vajoavansa maan alle.
On niin vakava paikka kyllä, että itsemurhaa alkasin suunnittelemaan.
Olin esittelemässä johtoryhmälle uutta projektia ja pidin pitkää powerpoint-esitystä. Kaukosäädin putosi lattialle ja kun kumarruin nostamaan sitä, pääsi terävä pieru.
Vierailija kirjoitti:
Olin esittelemässä johtoryhmälle uutta projektia ja pidin pitkää powerpoint-esitystä. Kaukosäädin putosi lattialle ja kun kumarruin nostamaan sitä, pääsi terävä pieru.
Kauhea painajainen...
Sanon jotain esim." apua, taas kokouskahvit murisee tyhjässä vatsassa" tai " alkaa olla lounasaika lähellä". Joskus annan vain murista. Minulla on aina ollut äänekäs vatsa, mutta olen huomannut, etten ole ainoa, enkä nolostelee sitä enää.
Eri asia on suoliston pitämä jysähtely silloin, kun vatsa on menossa sekaisin. Silloin varmaan poistuisin kokouksesta (puhelimen kanssa, mutisten "anteeksi mun täytyy ottaa tää puhelu")
Kysyn että tuleekohan tarjoiluja koska, ettei tarvii mennä snagarille.
Katson vieressä istuvaa ja sanon moittivasti Matti (olettaen että hänen nimensä on Matti). Sama kuin pierujen kanssa. Hikan kanssa ei aina onnistu.