Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen lapsi ja miehen negatiiviset ajatukset.

Vierailija
08.11.2017 |

eli tein + raskaustestin. Lasta ei ole suunniteltu, mutta ei tämä nyt mikään ihan vahinkokaan ole. Meillä on ennestään 3.5 v lapsi. Miehen reaktio oli jyrkkä EI. Abortti jne. No minä en taas edes harkitse tuollaista.
En tiedä miksi tämän tänne kirjoitan, ehkä kyselen kohtalotovereita? Kokemuksia kellään vastaavasta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ehkäisy käytössä?

Vierailija
2/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mies haluaa sitten eron varmaan. Oletko varma, että haluat tulevan lapsen olevan ”isätön”?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa että ei tämä nyt ihan vahinkokaan ole?

Jätit ehkäisyn pois mieheltä kysymättä?

Vierailija
4/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja tilanne, olen pahoillani. Ei ole kokemusta vastaavasta, mutta hyvä, että itse tiedät, miten toimia. Sinuna jättäisin miehen puheet huomiotta ja antaisin hänen miettiä asiaa itsekseen, päättää sitten miten suhtautuu. Keskity omaan hyvinvointiisi ja esikoiseesi.

Vierailija
5/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on oppinut ensimmäisen myötä, mitä on luvassa.

Vierailija
6/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyä ei ollut käytössä, josta mies ollut täysin tietoinen. Varoittelin häntä aktin alussa, että ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu kun nyt ilman ehkäisyä mennään.. ei siis ottanut edes ulos ennen laukeamista.

Oletin toki yhden lapsen isänä tietävän mitä tuosta voi seurata.

Vierailija
7/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurja tilanne, olen pahoillani. Ei ole kokemusta vastaavasta, mutta hyvä, että itse tiedät, miten toimia. Sinuna jättäisin miehen puheet huomiotta ja antaisin hänen miettiä asiaa itsekseen, päättää sitten miten suhtautuu. Keskity omaan hyvinvointiisi ja esikoiseesi.

Kurja tilanne myös miehelle jos nainen salaa jättää ehkäisyn pois.

Vierailija
8/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa että ei tämä nyt ihan vahinkokaan ole?

Jätit ehkäisyn pois mieheltä kysymättä?

En tekisi noin, mies tiesi ettei ehkäisyä ole nyt käytössä.

Vierailija
9/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei ole IHAN vahinko? Eli oliko ehköäisyä vaio ei? Ja tiesikö mies siitä vai ei? Jos ei ollut ja molemmat tiesi niin harvinaisen säälittävä mies. Seksi kyllä ilman ehkäisyä ilmeisesti keppaa, mutta seuraukset ei? Onko ihan normaaliälyinen kuitenkin?

Vierailija
10/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisyä ei ollut käytössä, josta mies ollut täysin tietoinen. Varoittelin häntä aktin alussa, että ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu kun nyt ilman ehkäisyä mennään.. ei siis ottanut edes ulos ennen laukeamista.

Oletin toki yhden lapsen isänä tietävän mitä tuosta voi seurata.

Olkaa kilttejä älkääkä enää lisääntykö.

Vierailija
11/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästähän ei ollut nyt kyse.

Vierailija
12/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa ehkäisymuotoja, joita nainen ei mitenkään voi jättää mieheltä salaa pois. En kerta kaikkiaan voi ymmärtää, miksi lasta-ehdottomasti-ei-haluava mies ei turvaudu niihin.

Vierailija
13/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusitko sinä ap lapsen? Mikset sinä käyttänyt ehkäisyä?

Vierailija
14/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oli seksiä ilman ehkäisyä, josta molemmat hyvin tietoisia. Minä kerroin aktin alussa miehelle, että vaarallisilla vesillä mennään, ikinä ei voi tietää. Mies jatkoi mukisematta. Meillä on lapsi joka tärppäsi ekasta kierrosta, mies tästäkin tietoinen. Nyt kun testi on positiivinen alkoi kiukuttelu.

Vierailija
15/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valmis toiseen lapseen, vaikka sitten yh:na. Tiedän miten lapsia tehdään ja että seksistä (varsinkin ilman ehkäisyä) voi tulla raskaaksi.

Vierailija
16/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valmis toiseen lapseen, vaikka sitten yh:na. Tiedän miten lapsia tehdään ja että seksistä (varsinkin ilman ehkäisyä) voi tulla raskaaksi.

Ok. No sitten mies pikkuhiljaa hyväksyy asian tai sitten sinusta tulee yh ja mies maksaa elarit.

Vierailija
17/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No sitten mies pikkuhiljaa hyväksyy asian tai sitten sinusta tulee yh ja mies maksaa elarit.

Näinhän se on, tiedän tämänkin. Saa nähdä mitä käy.. kohtalotovereita koitin huhuilla, ehkä muilla sitten pikkuisen järkevämpiä puolisoita kuin tämä oma oikein "valioyksilö"

Vierailija
18/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu toisinaan helpolta oma elämä, kun lukee näitä juttuja. Me käytimme ehkäisyä ja jätimme pois kun koimme olevamme valmiit lapseen. Kaksi lasta olemme saaneet, molemmat toivottuja. Onneksi kumpikin meistä ymmärtää mitä voi seurata kun pippelin laittaa pimppiin ilman suojausta.

Vierailija
19/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla luonnonlaki, että vain tyhmät saavat lapsia. Ei-tyhmillä tapahtuu automaattinen sukusolujen pilalle meneminen ja siten nämä ovat kyvyttömiä lisääntymään.