Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillerit teki musta raivottaren, mitä nyt?

Vierailija
08.11.2017 |

Onko niissä erilaisia merkkejä, että jos nämä ei sopineet niin joku muu voisi sopia? Ahistaa, kun nyt on joutunut käyttämään kortsua ja mies vänisee siitä koko ajan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapseli käteen? Lopetti mulla menkat melkein kahdeksi vuodeksi kokonaan, ja kotona vallitsi ihana seesteisyys kun en järjestäny itkukiukkua joka kuukausi. Ja senkin jälkeen on itseasiassa seesteisyys jatkunu, vaikka menkat on pari kertaa hyvin lyhyinä tulleetkin takaisin.

Vierailija
2/4 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Eri tuotteissa on eri määriä ja laatuja hormoneja. Mene juttelemaan perhesuunnitteluneuvolaan.

Meillä mies tosin hyväksyi mukisematta kondomit koska hormonivalmisteet veivät kaikki halut.. Parempi harrastaa seksiä kortsun kanssa kuin olla harrastamatta kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapseli käteen? Lopetti mulla menkat melkein kahdeksi vuodeksi kokonaan, ja kotona vallitsi ihana seesteisyys kun en järjestäny itkukiukkua joka kuukausi. Ja senkin jälkeen on itseasiassa seesteisyys jatkunu, vaikka menkat on pari kertaa hyvin lyhyinä tulleetkin takaisin.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. Mulla loppui menkat myös kapselin laiton jälkeen paitsi kapselin voimmassaolon viimeisenä vuonna saattaa tulla kahdet enintään. Viides kapseli jo menossa, koska ei tarvitse muistaa, ei menkkoja eikä mielialan vaihteluja. (Nexplanon).

Vierailija
4/4 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri merkeissä on tosiaan eroja sekä hormonien laadun että määrän osalta. Eli kannattaa kokeilla toista/toisia merkkejä. Muitakin vaihtoehtoja kyllä löytyy, jos ei itselle sopivaa pilleriä tunnu löytyvän. Mm. ehkäisyrengas ja hormonikierukka, jotka vapauttavat hormoneja paikallisesti, ehkäisykapseli käsivarteen, minipillerit tai täysin hormonittomana vaihtoehtona kuparikierukka. Eli takaisin gynelle etsimään sinulle sopivin ratkaisun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan