Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten monet naiset voivat olla miehilleen niin julmia?

Jari76
08.11.2017 |

Miten voi olla niin ilkeä että riistää "rakkaalta" ihmiseltä jotain niin tärkeää ja mahtavaa? Ehkä suuri osa naisista ei oikeasti rakasta kumppaniaan vaan ovat parisuhteessa koska pelkäävät olla yksin... Tätä en voi ymmärtää. Julmuus on käsittämätöntä. Anaaliseksi on kuitenkin se seksin ja nautinnon ultimaattinen huipentuma ja jos sitä ei ole niin aina jää tyhjä, epävarma ja vajavainen olo...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Minulla on nainen jota rakastan, mutta tunne ei taida pohjimmiltaan olla molemminpuolinen vaikka nainen välillä sanookin rakastavansa. Kuitenkaan ei ole antanut minun nussia häntä perseeseen, ja mielestäni se on erittäin julmaa ja ilkeää. Itken usein öisin koska en tiedä mitä tehdä kun rakas pihtaa persettä.

Vierailija
2/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen antaa persettä, sentakia suhde toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelle on antanut?

Vierailija
4/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten voi olla niin ilkeä että riistää "rakkaalta" ihmiseltä jotain niin tärkeää ja mahtavaa?" No sanopa muuta, tuota minäkin olen ihmetellyt. Että miten jotkut voivat edes haluta riistää kumppaniltaan takapuolen lihasten terveyden?

Vierailija
5/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minun nainen antaa persettä ja muutenkin on rietas. Ei ole ehkä sen takia käynyt edes muut naiset mielessä. Ennen tätä suhdetta hain sitä pettämällä mitä en naiseltani saanut

Vierailija
6/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks ja sama kirjoittaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä