Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut lähtevät töihin, minä käännän kylkeä

Vihreä mies
08.11.2017 |

Jaahas, se näyttää olevan kello kahdeksan jälkeistä aikaa. Yläkerran vietkongit alkoivat taas huutaa, niin kuin joka aamu kello kahdeksan edellä. Talojen välistä näyttää laahustavan töihin harmaita persujuntteja ja kakarat lähtevät kouluun. Minä juon nyt pari kaljaa, ja käännän sitten kylkeä sängyssä. Viime yö tuli nimittäin nukuttua vasemmalla kyljellä, nyt on oikean aika.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva, jos ois jotain tekemistä. Tiedän.

Vierailija
2/7 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän lorauttaa vähän viskiä aamukahviin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan

Ja samalla jaksat kirjoitella huonoja aloituksia

Säälittävää

Vierailija
4/7 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sen huonon naisten terveydenhuoltomeno provon kirjoittaja.

Irtoaa vain huonoja provoja tänäänkin

Vierailija
5/7 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut kans nauttia ko. toiminnasta 8kk, mutta nyt ens ma (ainakin) muutamaksi kuukaudeksi töihin.

Molemmat ihan jeba, niin työt ku työttömyyskin, pitää koittaa vaan repiä molemmista ne parhaat ilot, niin tuntuu elämä mukavalta.

Pääsee tekemään mukavia ja lepposia oman alan töitä, niin johan kiinnostaa, mutta jos jotain nakkipaskahommaa, niin ai, että työtöntä väsyttää.

Töissä rahatilanne taas paranee, mutta kyllä sitä vähemmälläkin pärjää, kun suhteuttaa elonsa siihen.

Ens keväästä vois olla taas talven kynnykselle "lomalla" eli työttömänä. Eli 6-7kk loma.

Vierailija
6/7 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa juoda heti aamusta

Vierailija
7/7 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työtön. Lapset laitoin kouluun. Nyt makoilen. Imuroin kohta ja pesen pyykit. Rauhassa kahvia. Niin ja onneksi olen yh,niin ei ole ukkoa riesana ;) Voi että. Iisi living . :D Välillä toki valitan joillekin rankkaa elämää,vaikka todellisuudessa on liiankin helppoa ja mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä