Tapailemani mies on muuten täydellinen, mutta...
hänellä on todella pieni penis. Olen tapaillut häntä nyt noin kolme viikkoa ja kaikki on muuten lähes täydellistä, mutta petipuuhista ei tule mitään. Tai miehelle tulee, mutta minä en saa siitä yhtään mitään irti. Exälläni, jonka kanssa minulla oli monen vuoden suhde, oli todella kookas penis. Reilusti yli 20 cm pituutta ja paksuutta juuri sopivasti. Seksi oli loistavaa, mutta suhde muuten ei ollut hyvä. Nyt tilanne on täysin päinvastainen. Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä, kun seksi ja siitä saatava nautinto on minulle tosi tärkeää?
Kommentit (16)
Meiju kirjoitti:
hänellä on todella pieni penis. Olen tapaillut häntä nyt noin kolme viikkoa ja kaikki on muuten lähes täydellistä, mutta petipuuhista ei tule mitään. Tai miehelle tulee, mutta minä en saa siitä yhtään mitään irti. Exälläni, jonka kanssa minulla oli monen vuoden suhde, oli todella kookas penis. Reilusti yli 20 cm pituutta ja paksuutta juuri sopivasti. Seksi oli loistavaa, mutta suhde muuten ei ollut hyvä. Nyt tilanne on täysin päinvastainen. Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä, kun seksi ja siitä saatava nautinto on minulle tosi tärkeää?
Koska asia on tärkeä sinulle, kerro asiasta miehellesi. Luulen ongelmasi ratkeaa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko kysyä että kuinka pieni on tämä "todella pieni penis"? Tarkoitetaanko tällä sellaista noin 15 senttistä nysää vaiko vielä tätäkin pienempi? Jos on niin silloin on kyllä TOSI PIENI ja ei missään nimessä kannata jatkaa suhdetta, ihan sama miten hyvä mies muuten.
Kyllä tämä sitten taitaa olla juuri tuollainen "todella pieni penis". En ole itse mitannut, koska suhde on tuore, mutta kysyin mieheltä ja hän sanoi, että olisi 16 cm pitkä ja ympärysmitta 13 cm. Uskon, että pitää aika hyvin paikkansa, koska itse olisin arvioinut noin 15 cm. Ehkä täytyy nyt sitten miettiä tosissaan, että pistäisi poikki mahdollisimman nopeasti ennen kuin tunteet syvenevät. Toisaalta tuntuu hölmöltä, kun mies on muuten aivan täydellinen...
AP Meiju kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko kysyä että kuinka pieni on tämä "todella pieni penis"? Tarkoitetaanko tällä sellaista noin 15 senttistä nysää vaiko vielä tätäkin pienempi? Jos on niin silloin on kyllä TOSI PIENI ja ei missään nimessä kannata jatkaa suhdetta, ihan sama miten hyvä mies muuten.
Kyllä tämä sitten taitaa olla juuri tuollainen "todella pieni penis". En ole itse mitannut, koska suhde on tuore, mutta kysyin mieheltä ja hän sanoi, että olisi 16 cm pitkä ja ympärysmitta 13 cm. Uskon, että pitää aika hyvin paikkansa, koska itse olisin arvioinut noin 15 cm. Ehkä täytyy nyt sitten miettiä tosissaan, että pistäisi poikki mahdollisimman nopeasti ennen kuin tunteet syvenevät. Toisaalta tuntuu hölmöltä, kun mies on muuten aivan täydellinen...
No ehkä suhteen jatkaminen voisi olla järkevää mikäli olisit aseksuaali tai muuten seksuaalisesti tosi ei-aktiivinen. Mutta koska kerroit että seksi on sinulle tärkeää niin näkisin ettei suhteellanne ole tulevaisuutta. Mutta älä sure, kyllä niitä täydellisiä miehiä löytyy ihan isoillakin kulleilla (nimim. itse olen tällaisen löytänyt, miehellä 22/16)
AP Meiju kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sekuntiakaan tätä soopaa. 16cm on normaalia pidempi.
Miksi olla suhteessa, joka ei tyydytä?
Et ole miehelle mitään velkaa ja jos hän ei kykene sinua tyydyttämään ei sinunkaan tarvitse hänen kanssaan väkisin olla. Hyviä miehiä on paljon ja suurimmalla osalla näistä on normaali penis. Itse en ainakaan kykenisi suhteeseen, jossa seksi ei toimi. Valitettava totuus on se, että pienen peniksen omaavan kanssa seksi ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Et ole miehelle mitään velkaa ja jos hän ei kykene sinua tyydyttämään ei sinunkaan tarvitse hänen kanssaan väkisin olla. Hyviä miehiä on paljon ja suurimmalla osalla näistä on normaali penis. Itse en ainakaan kykenisi suhteeseen, jossa seksi ei toimi. Valitettava totuus on se, että pienen peniksen omaavan kanssa seksi ei toimi.
Eikä näemmä keskivertoa suurempikaan riitä, kun ap mainitsee että 15 tai 16 senttiä mieheltä kuitenkin löytyisi.
AP saisi hankkia itselleen mahti dildon ja seurustella sen kanssa. Olisi hyvä, että AP jättäisi inhimilliset olennot rauhaan ja että pohtisi näitä "body shaming" ongelmiaan ihan itsekseen.
Vain mahtimela riittävä? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä näemmä keskivertoa suurempikaan riitä, kun ap mainitsee että 15 tai 16 senttiä mieheltä kuitenkin löytyisi.
AP saisi hankkia itselleen mahti dildon ja seurustella sen kanssa. Olisi hyvä, että AP jättäisi inhimilliset olennot rauhaan ja että pohtisi näitä "body shaming" ongelmiaan ihan itsekseen.
Tilastojen kanssako sinä harrastat seksiä?
Ei ole mitään väliä millään keskiarvokoolla. Riittävä koko on se mikä tuntuu hyvältä ja riittävältä. Minulle ja monelle muulle se ei tosiaankaan ole mikään 15 cm.
Tää oli tosi huono yritys. Veikkaan vielä, että aloittaja oli aisankannattaja poju.
Vierailija kirjoitti:
Vain mahtimela riittävä? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP saisi hankkia itselleen mahti dildon ja seurustella sen kanssa. Olisi hyvä, että AP jättäisi inhimilliset olennot rauhaan ja että pohtisi näitä "body shaming" ongelmiaan ihan itsekseen.Tilastojen kanssako sinä harrastat seksiä?
Ei ole mitään väliä millään keskiarvokoolla. Riittävä koko on se mikä tuntuu hyvältä ja riittävältä. Minulle ja monelle muulle se ei tosiaankaan ole mikään 15 cm.
Ei ole tullut tilastot mieleen seksuaalisessa mielessä. :) Mutta ihmettelen myös näitä senttimetreissä ilmaistuja vaatimuksia ylipäänsä. Itsestäni se tuntuisi niin rajoittavalta. No fetissinsä ja tarpeensa kullakin.
Kysyit kenen kanssa harrastan seksiä. Onneksi saan nauttia seksistä upean mieheni kanssa. Hän on aito ja täydellinen MIES.
Luulenpa, että monet kikkelin mitoista täällä kirjoittajat, ovat provoja.
Onnea ihmissuhteisiinne ja nautinnollista seksituokioita kaikille. Jätän nyt tämän keskustelun, koska AP:n seksi- ja parisuhdeongelmien ratkaisu ei itseassa kuulu minulle pätkääkään.
Jos 15-16cm ei riitä niin on kyllä melkoisen löysä lorttopillu. Tuo koko riittää mainiosti "normaaleihin" pilluihin. Niin synnyttäneisiin kuin synnyttämättömiin. Kokemusta on koska mulla on tuollainen eikä ole pulaan jättänyt ;)
Se on totta että monelle tuon kokoinen penis varmasti riittää ja on täysin tyydyttävä. Ja varmasti se on ihan keskivertokokoinen ellei hieman isompikin. Kysymys on kuitenkin siitä että olen tottunut huomattavasti isompaan ja sen takia pienempi ei enää tunnu miltään. Tämä on minulle hankala tilanne, koska isompaa kuin exälläni oli on vaikea löytää... Ehkä tyydyn olemaan onnellinen siitä että sain kokea sen mitä seksi voi parhaimmillaan olla...
Meillä samalainen tilanne, mutta toiste päin. Naisella on löysä tai ei vaan osaa käyttää lihaksia. Aluksi ajattelin että ei se haittaa ja että se ei voi olla niin tärkeää. Mutta kyllä koolla on vaan väliä, nyt vaivaa kun ollaan 3v oltu kimpassa. Ei seksi enää kiinnosta. Joten unohda heti se mies.
-Rauno-