Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastus...

Vierailija
07.11.2017 |

Tyttöystävä kertoi viikonloppuna kännisenä minulle sen synkästä menneisyydestään. On kuulemma kokeillut erilaisia huumeita kavereiden kanssa. Mietin tässä, että onko hän antanut tavaraansa, että on saanut aineita koska ajatuskin siitä pistää vatsan sekaisin ja tekisi mieli vain lähteä. Hänellä on myös 3-vuotias lapsi, jonka tarinan olenkin jo kuullut, mutta olisi mielenkiintoista kuulla lapsen isän tarina tästä tapauksesta. Vanhemmat olivat hieman pettyneitä, kun seurustelen naisen kanssa, jolla on jo lapsi, mutta minua se ei kummemmin haittaa. Mutta tämä aineiden käyttäminen haittaa ja pistää hieman miettimään. On myös nuorena tehty pimeetä duunia, ja kuulemma töitä tarjottu thai hierontapaikasta. Toivon sydämeni pohjasta, että hän ei ole myynyt itseään. Mulla on vaan kysymyksiä päässä ja en tiedä haluanko olla enää hänen kanssaan. Hän tuli 13-vuotiaana Thaimaasta Suomeen. Puhuu hyvää Suomea ja Thaita.

Oltiin tosiaan aika kännissä, eikä hän muistanut seuraavana päivänä mistä puhuttiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tuli 13-vuotiaana Thaimaasta Suomeen. Puhuu hyvää Suomea ja Thaita.

Oltiin tosiaan aika kännissä, eikä hän muistanut seuraavana päivänä mistä puhuttiin.

Olette selvästi, kuin luotuja toisillenne.

Vierailija
2/3 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok välitunti loppu, moro.