Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA oli ja meni. Heittäkää vinkit kehiin millä " häätää asukas"

Vierailija
07.11.2017 |

Koko vatsa roikkuu jo jalkovälissä ( oikeasti) joten tuntuu ihan pöljältä että hän nyt on päättänyt jäädä asumaan tuonne vatsaan.
Mitä helv mä keksin?:D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, eipä mitään varsinaista keinoa ole. Jos olisi, niin ei kai sitä yliaikaiskäynnistyksiä tarvitsisi tehdä. ;)

Mutta toki ne kolme ässää (siivous, sauna ja varsinkin se seksi = yhdyntä ja niin, että mies tulee sisälle) saattavat auttaa.

Vierailija
2/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niillä salkkareissa ollut juuri sama ongelma ja ratkaisuna oli niitä s-juttuja, salmiakki, siivous, sauna , seksi. Kokeile niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa se tulee varmasti. Muita varmoja keinoja ei ole. Et sä tule kuolemaan, vaikka joutuisit kärvistelemään viime tippaan asti. Mun eka raskaus päättyi rv 42+1 ja nyt olen uudestaan viimeisillään raskaana ja en edes erityisemmin odota, että syntyisi laskettuna aikana.

Vierailija
4/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös niillä salkkareissa ollut juuri sama ongelma ja ratkaisuna oli niitä s-juttuja, salmiakki, siivous, sauna , seksi. Kokeile niitä.

Ei salmiakkia.

Vierailija
5/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiin mukulakivi-bussiajelulle.

Vierailija
6/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viikolla 42 synnytyksen käynnistymään nousemalla portaita päivän aikana yhä uudelleen. Ihan rauhallisesti askeltamalla, mutta menin useamman kerran päivässä portaikkoa ylös alas. Aamulla vauva oli maailmassa :)

Vierailija
7/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, kyllästyttää vaan. Oon riehunut ja siivonnut ihan hulluna. No, koitan vielä pompotella noita portaita edes takaisin..

Jotenkin huolettaa vauvan takia. En tiedä miksi mutta huolettaa. Siksi ois kiva saada hänet jo syliin.

Vierailija
8/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiin mukulakivi-bussiajelulle.

Ootko kokeillut raskaana mennä mukulakivetyksellä? Kamalinta mitä tiesin, jollei viis minsaa sitten ollut käynyt vessassa, muutenkin kusetti vähän väliä.. :(

Vierailija
9/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös vanhan kansan neuvo ollut että käveleminen saa synnytyksen käynnistymään

eipä siihen taida kyllä mitään vippaskonsteja olla :D odottavan aika on pitkä :)

Vierailija
10/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä rentoutua, ymmärrän hyvin että haluaisit jo helpotuksen, mutta viimeisiä hetkiä vietät yritä nauttia. Käy kahviloissa, nauti näistä viimeisistä hetkistä, ettei tartte nukuttaa tai hyssyttää, kahvin voi juoda kuumana ja nukkumaan mennä kun väsyttää. Kyllä ne ajat muutes palaa, mutta parisen vuotta siinäkin menee.

Anna pirpanan kypsyä masussa, tulee terve ja potra mussukka. Kyllä se sieltä ulos tulee kun tuumaa että nyt on aika. Ja se voi parinkin viikon kuluttua tai jo huomenna.

Vierailija
11/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ensi kerralla, että lasket sen kaksi viikkoa ihan rauhassa yli lasketun.

t: rv39+6, rv42+1, rv 41+1, rv41

Vierailija
12/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää nyt vain, älä turhaa rasita itseäsi. Minä olin aikoinaan samassa tilanteessa, 2 viikkoa meni yli. Juoksin portaita, kävin jopa salaa juoksemassa. Mitä sain aikaan - säännöllisiä supistuksia kahtena yönä ennen synnytystä jotka sitten kuitenkin loppui, eli olin tosi väsynyt jo siinä

vaiheessa kun pitkä synnytys sitten oikeasti alkoi.

Kahdessa seuraavassa raskaudessa en todellakaan yrittänyt yhtään mitään vaikka reilusti yli meni nekin:

Vierailija
13/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on noita ennestään neljä jotka on syntyneet 39+2 kaikki. Tämä viides on nyt sitten haudottava tapaus..

Ei oo vanhaksi tulemista..;)

Tuntuu vaan tuolla alapäässä että tukka näkyy kohta ja pikkusen kivistää vatsaa ihan koko ajan, on kivistänyt nyt 2 viikkoa. Pelottaa että hän plumpsahtaa johonkin pyttyyn kun tulee eka kunnon supistus. ( ihan pöljiä juttuja juu)

Vierailija
14/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti vauva syntymään ihan yllättäen, ilman siis mitään ennakkosupisteluja ym, kun aamulla hieroin kipeitä nännejäni. Yhtäkkiä alkoi supistukset ja vauva syntyi samana päivänä.

Vierailija
15/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmanlehtitee