Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus: täällä on tyypejä nyt jotka kartoittavat osoitteitanne, avaimianne ja turvajärjestelyjänne!

Vierailija
06.11.2017 |

Eli homman nimi on tämä : keksitään tarina jonne odotetaan tiettyjen henkilöiden kommentoivan ja tsekataan miten hän on varustautunut elämässä. Todennäköisesti on poliittiset päämäärät vaikuttaa henkilöihin ja uhitella. Olkaa tarkkoina. Älkää neuvoko näitä älkääkä antako mitään tietoja. Osa on harhaisia, jopa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki on varoittanut näistä myös.

Vierailija
2/30 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi näitä ihan ovella.

Kartoittivat alueellamme turvajärjestelmiä. Väittivät olevansa kauppiaita, mutta kuka muka ostaa kotiinsa turvajärjestelmän ovelta-ovelle-myyjältä.

Halusivat kartoittaa turvajärjestelmämme jotta voisivat myydä paremman turvajärjestelmän.

Jo vain. Uskoo ken haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus paikallaan.

Joskus jopa pelkät mielenkiintoiset kommenttisi saattavat aiheuttaa sen, että saat oman stalkkerin ;)

Vierailija
4/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
5/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kartoittivat alueellamme turvajärjestelmiä. Väittivät olevansa kauppiaita, mutta kuka muka ostaa kotiinsa turvajärjestelmän ovelta-ovelle-myyjältä.

Halusivat kartoittaa turvajärjestelmämme jotta voisivat myydä paremman turvajärjestelmän.

'Sama meillä. Kävi kaksi miestä, jotka puhui pelkkää konsonanttia. Jostain bulgariasta kai oli. Myi turvajärjestelmää. Sanoin, en tarvitse on jo Verisure.. Äijä kysy mikä se on....

Vierailija
6/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus paikallaan.

Joskus jopa pelkät mielenkiintoiset kommenttisi saattavat aiheuttaa sen, että saat oman stalkkerin ;)

;)

Vierailija
7/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku täällä oleva kartoittaa avaimiani? En nyt oikein ymmärrä, mitä ap tarkoittaa?

Vierailija
8/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös alkanut harrastaa autojen rekisterinumeroiden keräilyä. Mielenkiintoinen harrastus. Kannattaa teidän muidenkin, joiden alueilla pyörii omituisia autoja ja "kauppamiehiä".

Vierailija
9/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös alkanut harrastaa autojen rekisterinumeroiden keräilyä. Mielenkiintoinen harrastus. Kannattaa teidän muidenkin, joiden alueilla pyörii omituisia autoja ja "kauppamiehiä".

Harrastan tämän lisäksi myös valokuvausta.

Vierailija
10/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos varoituksesta! Käyn ruoka-avussa ja vituttaisi kyllä jos ainoa maitojauhepurkkini olisi varastettu.

Vierailija
11/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoitus paikallaan.

;)

Ei ole muuten vitsi! Ja on ihan av:n kautta tulleita :) En ole käyttänyt toria täällä palstalla.

Tavalliset ihmiset eivät ehkä ymmärrä mihin tietokoneilla helposti pystyy. Siksi tästä asiasta on hyvä muistutella.

Vierailija
12/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan tämän lisäksi myös valokuvausta.

Sama! Tietty lisäksi valvontakameroiden videokuva, mutta joskus on parempi käyttää kameraa jos kohde on kauempana.

Vierailija
13/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on living security system. Ilmoittaa tehokkaasti.

Vierailija
14/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli homman nimi on tämä : keksitään tarina jonne odotetaan tiettyjen henkilöiden kommentoivan ja tsekataan miten hän on varustautunut elämässä. Todennäköisesti on poliittiset päämäärät vaikuttaa henkilöihin ja uhitella. Olkaa tarkkoina. Älkää neuvoko näitä älkääkä antako mitään tietoja. Osa on harhaisia, jopa.

Siksi mä  aina vastaankin noihin täysin puutaheinää ja nauran päälle.

Jos vihollinen ei  tule idästä, se on koukannut.

Vierailija
15/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täälläpäin haulikko, jolla ammutaan murtovarkaan pää paskaksi.

Vierailija
16/30 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin tyyppi soitti ovikelloa ja alkoi kysellä kodin turvajärjestelmistä. Sanoin että en keskustele niistä enkä hanki nitä ulko-ovellani. Äijä jätti jonkin verisure-käyntikortin, jonka viskasin takkaan.

Vierailija
17/30 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen soitti nainen jolla ei mistään pitänyt olla numeroani. Olin paljastanut ns Ruskean talon olevan alihankintaosasto korkealta Natotus joukoista.

Sanokaa näille ettette anna mitään tietoja.

Vierailija
18/30 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuusi vahtikoiraa. Asutaan Afrikassa. Afrikkalaiset pelkäävät koiria.

:)

Vierailija
19/30 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kalterit ikkunoissa ja metallilevy ovessa. Liiketunnistimeen kytketty (no ei ole koska otettaisiin uhkaukseksi) piip on valmiina jos joku astuu jalallaankaan sisälle. Lisäksi on noin 150 ansaa joihin luvatta tulija voi astua. Palkattuna vesikauhuinen lumimies, löysin vaelluksella viime talvena, se jos puree niin on murtovarkaan elämä ohi.

Vierailija
20/30 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoitus paikallaan.

;)

Ei ole muuten vitsi! Ja on ihan av:n kautta tulleita :) En ole käyttänyt toria täällä palstalla.

Tavalliset ihmiset eivät ehkä ymmärrä mihin tietokoneilla helposti pystyy. Siksi tästä asiasta on hyvä muistutella.

Kerrotko nyt meille taviksille sen, mitä te yli-ihmiset sitten ymmärrätte, mitä me tavikset ei? 

Sitäpaitsi mä haluisin oman pikku stalkkerin, onhan se jollakin tavalla jännä ajatus, että ihan jo pelkän palsta kommentin takia minusta niin kiinnostuisi. Otettuhan sellaisesta saisi olla, olis meinaan harvinaisen tylsää seurattavaa tiedossa.  ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä