Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hiljaita imuria

Vierailija
06.11.2017 |

Tarvitsemme uuden imurin:

Toivottavia ominaisuuksia tärkeysjärjestyksessä

-hiljainen
-tehokas
-pienikokoinen
-pitkä sähköjohto
-kohtuu hintainen
-mielummin pölypussilla kuin ilman

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Jari Sillanpää.

Vierailija
2/4 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electroluxin UltraSilencer saattaisi täyttää nuo ominaisuudet.

Itselläni oli UltraOne, jonka imuteho oli hyvä, eikä äänikään kovin paha mielestäni. Johto oli pitkä ja pölypussikin kuuluu imuriin.

Dysoniin olin suhtautunut hyvinkin skeptisesti, kunnes sain sellaisen kokeiltavakseni ystävältäni. Ääni on kova, mutta taajuudeltaan matalampi ja siten miellyttävämpi, eikä tunnu häiritsevän kotieläimiäkään kuten edelliset imurit. AnimalPron imuteho on hyvä ja siihen kuuluvat suuttimet, mattosuutin ja huonekalusuutin( molemmat pyörivät) helpottivat imurointiani huomattavasti. Ostin sitten sellaisen. Johto on kylläkin lyhyempi, mutta koen pistokkeen vaihtamisen pienempänä pahana , koska muut ominaisuudet peittoavat aiemmat imurini mennen tullen.

Makuasioita ja tietysti riippuu tarpeesta sekä siitä, kuinka paljon haluaa imuriin sijoittaa. Harmillisesti imureista harvoin ilmoitetaan imuteho, ymmärtääkseni UltraOnessa se oli 420 v, eli jos eikorkein, ainakin korkeimmasta päästä. Selvitä imuteho niistä merkeistä ja malleista, jotka sinua kiinnostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus ja imuri on hankala yhdistelmä, koska niin kova ilmavirta pitää väistämättä jotain ääntä, eikä kai mikään sähkömoottorikaan äänetön ole.

Huomio: en tunne robotti-imureita, mutta olen kuullut niidenkin hiljenneen.

Ostin Hobby-Hallin tarjouksesta tämän tavallisen imurin pari kuukautta sitten, tyytyväinen olen:

Hoover A-Cubed Silence AC70 AV vain 139,- Äänenvoimakkuus 69dB,: jopa hiljaisempikin imureita on, mutta itse pidin tärkeämpänä matonpuhdistuskykyä A, mikä on harvinaista, yleensä se on kalliimmissakin vain B. Tässä on peruslattia/mattosuulakkeen lisäksi useita muitakin lattia- ja mattosuulakeita, lisäksi hyvät pikkusuulakkeet kaikki erikseen (minä en ainakaan pidä monitoimisuudesta pikkusuulakkeissa). Pölypussi on. Koko on passeli ja kulkee hyvin perässä. Hinta hyväksi imuriksi oli suorastaan halpa. Johto saisi olla pitempi (on kuitenkin normaalin pituinen muihin verrattuna!), se on ainoa miinus, mutta käytän toisinaan yksinkertaista lisäjohtoa kuten aiemminkin.

Vierailija
4/4 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihana nuori nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän