Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaas minua tulkitsemaan miestä,hän jätti minut...

Vierailija
06.11.2017 |

Tapailtuamme parisen kuukautta tiiviisti...kokoajan oli jännä epävarmuus hänen tunteistaan emmekä toki käyttäneet sanaa seurustelu..mutta olimme sopineet ettemme tapaile muita..nyt hän jätti minut reilu viikko sitten,silti vietimme vielä yön yhdessä...emme ole tapelleet vaan on tultu hyvin toimeen.
Emme ole tuon jälkeen pitäneet yhteyttä ja nyt hän oli ykskaks laittanut whatsappiin kuvaksi oman osuutensa meidän yhteisestä selfiestä ja tiedän että hällä olis paljon muitakin kuvia missä olis yksin..
Mitähän hän mahtaa viestittää mulle...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy?

Vierailija
2/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin viestittää mitään? Kattonut vaan että onpa onnistunut kuva!

Kyllä itse miehenä ainakin tiedän että herääkö niitä tunteita koskaan.. pääasiassa jo heti yhden kahden tapaamisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään piti sua panona :( Kyllä ne fiilikset yleensä tulee alussa, jos on tullakseen ja sitten erotaan, jos tulee ryppyjä liikaa.

Vierailija
4/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kuin kolmosen ratikka. Turha niiden perässä juosta, kun ihan just tulee seuraava!

Vierailija
5/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä myöskään usko, että viestittää yhtään mitään. Hyvä kuva hänen mielestään ja thats it. Ehkä, jollei olisi rajannut sinua siitä pois, voisi jo viestittääkin jotain :D

Mies ei ihastunut sinuun, niin se on. Kyllä sitä voi kuukauden ihmistä "tapailla" vaikkei tuntisi juuri mitään. Sitten alkaa ahdistaa liikaa, koska ei kiinnosta mikään suhde kyseisen tyypin kanssa.

Vierailija
6/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä mä naatin.

Vierailija
7/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä myöskään usko, että viestittää yhtään mitään. Hyvä kuva hänen mielestään ja thats it. Ehkä, jollei olisi rajannut sinua siitä pois, voisi jo viestittääkin jotain :D

Mies ei ihastunut sinuun, niin se on. Kyllä sitä voi kuukauden ihmistä "tapailla" vaikkei tuntisi juuri mitään. Sitten alkaa ahdistaa liikaa, koska ei kiinnosta mikään suhde kyseisen tyypin kanssa.

Jep kyllähän mukavan ja ehkä (?) kauniin naisen kanssa voi sen kuukauden viettää. En tarkoita edes pelkästään seksiä. Mutta ei sitä kyllä pidempään jaksa jos ei ole tunteita...

Olisi varmaan aika helvettiä "joutua" parisuhteeseen jonkun ihan ok tyypin kanssa jota kohtaan ei ole mitäänt tunteita!

Vierailija
8/10 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän jätti sinut? Miten siis hoiti eron?

Vierailija
9/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole kysymys mistään sukupuolen tulkinnasta. Tapasin ihan mahdottoman ihanan miehen, joka olisi vielä sopinut minulle täydellisesti. Tapailin häntä pari kuukautta, mutta en vain syttynyt. Yritin kovasti ihastua, sillä olisimme sopineet toisillemme. Mutta ei. Lopetin jutun parin kuukauden kuluttua.

Vierailija
10/10 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti oli se, että mies jätti, ja leikkasi sinut pois kuvasta, eikö ole ihan selvä viesti. Unohda koko tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi