Waterfox resetoitui jostain syystä - mikä on se komento jolla saa adblockin poistaan KAIKEN turhan paskn sivulta?
En muista enää. Adblock ei osaa automaattisesti poistaa kaikkea turhaa, mutta joku komento on jolla se poistaa kaiken turhan.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää toi turha lisää luettavaa, mnikä rikkoo sivun. Miten sen sai pois?
Element blockerilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää toi turha lisää luettavaa, mnikä rikkoo sivun. Miten sen sai pois?
Element blockerilla
Kyllä sen sai adblockillakin. Adblock sen mulla aikaisemmin esti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Element blockerilla
Itse olen ladannut sen osan (element hiding helper for adblock+) erikseen, adblockin kautta käytän sitä. Mut ei sun tartte neuvoja ottaa vastaan, jatka toki vaan nykyisellä kokoonpanolla ja kiroile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Element blockerilla
Itse olen ladannut sen osan (element hiding helper for adblock+) erikseen, adblockin kautta käytän sitä. Mut ei sun tartte neuvoja ottaa vastaan, jatka toki vaan nykyisellä kokoonpanolla ja kiroile.
Yritän asentaa, mutta mitään ei tapahdu sen jälkeen kun valitsee add.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Element blockerilla
Ei toimi. Valiysee block element ja sitten oikeaklikkaa elementin päällä kuten neuvotaan, mutta suodatinkenttä näyttää vaan tyhjää.
Tarkista olisiko resetoinnissa tapahtunut jotain? Poista se adblock ja lataa sitten uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkista olisiko resetoinnissa tapahtunut jotain? Poista se adblock ja lataa sitten uudelleen.
Ei mitään eroa.
Minkä vitun takia nämä alkaa tekeen jotain omia päivityksiä mitkä resetoi vanhat asetukset samalla? Toimi hyvin ennen kuin paska päivitti itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään eroa.
Minkä vitun takia nämä alkaa tekeen jotain omia päivityksiä mitkä resetoi vanhat asetukset samalla? Toimi hyvin ennen kuin paska päivitti itse itsensä.
No jos asenne on tuollainen lienee turha käyttää tietokonetta yleensäkään.
Poista se Waterfox ja lataa uudestaan. Jos se ei toimi vaihda ad-block ohjelmaa, niitähän on useita. Jos se ei toimi, vaihda selainta.
Tuollainen kiukuttelu on lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kiukuttelu on lapsellista.
Periaate.
Kokeilin sitä komentoa ja sen jälkeen joka ainoa weppisivu oli täysin tyhjä ilman mitään sisältöä. Point taken.