Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 vuotta nuorempi mies, onko suhteella toivoa? Vaihtaako jossain kohtaa nuorempaan..

Vierailija
06.11.2017 |

Mies 30v ja minä 35v. Kun mies on 35 niin minä olen jo 40v... ja kuinka moni 35v mies haluaa olla nelikymppisen naisen kanssa. Tunnen itseni ikälopuksi, vaikka olen hyvin säilynyt ja kaunis. Joka puolella vaan varoitellaan, miten mies jossain kohtaa vaihtaa nuorempaan ja miehet haluavat nuoremman puolison jne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäisiä olette, noin suunnilleen.

Vierailija
2/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis vuotta sinne tänne. EI tuo ole mikään ikäero. Samaa sukupolvea olette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies vaihtoi. Olen siis se nuorempi johon vaihtoi. Ikä ei ollut syy.

Vierailija
4/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi vielä ok. Itse sain tietää et mies josta olen kiinnostunut on 10v nuorempi. Joo tuskin ottaa tämmöistä vanhaa luuskaa :( Olisikin ollut 5v vanhempi.

N41

Vierailija
5/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikilla kavereilla on pitkät suhteet viisi vuotta nuorempien miesten kanssa. Se on tosi outoo kun kaikilla on just se viisi vuotta nuorempi :D Ja tosiaan nyt naiset on nelikymppisiä. Itse olen ainoa jolla on vanhempi mies tosin vaan 2 vuotta vanhempi.

Vierailija
6/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ole mikään ikäero tuossa iässä. Mieheni on neljä vuotta nuorempi, mutta monet luulevat häntä minua vanhemmaksi. 

Vierailija
7/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä vaihda, ei 5v ole mikään tolkuton ikäero. Sekin auttaa että olet nätti ja hyvin säilynyt.

Mutta ollaan sitten kylmän realistisia. Uhkatekijöitä ovat nämä:

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--xYNfeGim--/c_scale…

1. Tämä laajahko tutkimus sisältää totuuden jyvän.

- ulkonäöllisesti kaiken ikäisten miesten suosikki 20-22v

- 35v oli rajapyykki, sitä vanhempia ei valittu ollenkaan

- PAITSI jotkut 20-30v valitsivat "puumia"

Minusta 35v jälkeen enemmistö naisista rupsahtaa. 40-50v katoaa totaalisesti vartalo, eli peffa/reidet ohenee ja keskivartalo paksunee. Tosi harva pysyy nuoremman miehen silmissä nättinä...MUTTA niitäkin kyllä on. Ehkä olet yksi poikkeuksista?

2. Huvittaako seksi 40v villityksen jälkeen? Monella naisella seksihalut heräävät nelikymppisenä, mutta katoavat vaihdevuosien myötä.

3. Oletteko vielä kasvamassa ihmisinä ja etsimässä mitä haluatte...molemmat/ei kumpikaan? Tässä ikä voi muodostua ongelmaksi, jos ette ole "samalla tasolla".

Minä olin naimisissa ikäiseni naisen kanssa, erottuamme otin nuoremman (minä 39v, nainen 26v). Mutta se kaatui tuohon kolmoskohtaan ja siihen että nainen oli ikänsä vuoksi impulsiivisempi kuin minä. Sitten vaihdoinkin vanhempaan, tosin melkoiseen kaunottareen :D Tuolloin minä 41v ja nainen 45v. Ja meillä menee hyvin.

Vierailija
8/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40 ja mieheni 35. Hyvin mennyt jo 11 vuotta. Ei arjessa ikäeroa huomaa ollenkaan, ihan samaa ikäluokkaa tässä ollaan. Jos tämä johonkin kaatuu, niin en usko että ainakaan ikäeroon.

Vierailija
9/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai tosi outo, kun minulle merkitsee toisen henkilön luonne ja persoona. Ei ikä.

Eikö olekin outoa?

Vierailija
10/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesNyt46v kirjoitti:

Ei välttämättä vaihda, ei 5v ole mikään tolkuton ikäero. Sekin auttaa että olet nätti ja hyvin säilynyt.

Mutta ollaan sitten kylmän realistisia. Uhkatekijöitä ovat nämä:

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--xYNfeGim--/c_scale…

1. Tämä laajahko tutkimus sisältää totuuden jyvän.

- ulkonäöllisesti kaiken ikäisten miesten suosikki 20-22v

- 35v oli rajapyykki, sitä vanhempia ei valittu ollenkaan

- PAITSI jotkut 20-30v valitsivat "puumia"

Minusta 35v jälkeen enemmistö naisista rupsahtaa. 40-50v katoaa totaalisesti vartalo, eli peffa/reidet ohenee ja keskivartalo paksunee. Tosi harva pysyy nuoremman miehen silmissä nättinä...MUTTA niitäkin kyllä on. Ehkä olet yksi poikkeuksista?

2. Huvittaako seksi 40v villityksen jälkeen? Monella naisella seksihalut heräävät nelikymppisenä, mutta katoavat vaihdevuosien myötä.

3. Oletteko vielä kasvamassa ihmisinä ja etsimässä mitä haluatte...molemmat/ei kumpikaan? Tässä ikä voi muodostua ongelmaksi, jos ette ole "samalla tasolla".

Minä olin naimisissa ikäiseni naisen kanssa, erottuamme otin nuoremman (minä 39v, nainen 26v). Mutta se kaatui tuohon kolmoskohtaan ja siihen että nainen oli ikänsä vuoksi impulsiivisempi kuin minä. Sitten vaihdoinkin vanhempaan, tosin melkoiseen kaunottareen :D Tuolloin minä 41v ja nainen 45v. Ja meillä menee hyvin.

Mutta tuo että miehet eivät enää pidä yli 35-vuotiaita naisia viehättävinä, eihän se ole uhka pelkästään suhteessa jossa nainen vanhempi, vaan myös samanikäisten suhteissa ja niissä joissa nainen nuorempi. Jossain vaiheessahan se nuorempikin nainen täyttää 35, joten eihän hän sitten ole enää miehestä viehättävä vaikka onkin miestä itseään nuorempi. Joten jos tältä kannalta lähtee asiaa miettimään niin sittenhän meidän naisten on syytä kaikissa parisuhteissamme ottaa lähtökohdaksi se, että kun 35v on mittarissa niin mies joko jättää tai alkaa vähintään pettää nuorempien kanssa. Eli meidän naisten ei oikeastaan kannata edes yrittää saada pysyvää suhdetta miehen kanssa.

Vierailija
11/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme 31 ja 36 kun aloimme seurustelemaan. Nyt 57 ja 52v ja edelleen yhdessä:) Vielä ei ole ollut tarvetta vaihtaa nuorempaan, mies pitää aikuisista ja itsenäisistä naisista:)

Vierailija
12/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mietityttää. Meillä ikäeroa n 4kk. Pelottaa milloin eukko pistää vaihtoon.

Vierailija
13/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden vuoden ikäero ei ole kyllä mikään. Parhaiten kestää liitot, joissa ikäeroa max. 5 v puoleen tai toiseen. Mun tuttavapiirissä on monta paria, joissa nainen on 5-10 v vanhempi ja näyttää, että just nuo liitot kestääkin parhaiten, toisinpäin ei niinkään. Just lähti pitkästä liitosta tuttu nelikymppinen nainen, mies n. 55 v ja jo parit sydänkohtaukset saanut. Ei kai siinä rakkautta olekaan, jos jättää toisen iän (tai huonontuneen terveyden) takia. Tuokin mies säälittää, hyvä mies kaikinpuolin. Nainen lähti uuden miehen perään toiseen kaupunkiin ja lapset mukana, talo myyntiin ja sitä rataa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi