Autosta löytynyt hius paljasti kuka oli säätänyt etupenkkiä
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Tähkäpää...?
Kyllä, toiset olivat kaljuja.
Etupenkkiä säädetty toistuvasti ja penkiltä löytyi hius.
Mä tiesin, että mies tapailee yhtä hanhea, joka uskoi olevansa miehen ainoa. Ei siinä mitään. Mutta se vitutti, kun etupenkki oli säädetty niin etukenoon, että nenä oli melkein tuulilasissa. Kuka helvetti istuu niin? Vaikka olen pieni ihminen, niin tarvitsen paljon tilaa. Säädän penkin mahdollisimman taakse ja aika taakse nojaavaan asentoon. Eipä ole pääni edessä kun miehen pitää katsoa oikealle.
Huomautin asiasta kyllä miehellekin. Että ketä vanhaa ihmistä olet kuskannut? Vanhat ihmisethän istuu yleensä mahdollisimman pystyssä, koska eivät muuten jaksa nousta pois.
Hius paljastaa että tunkeutuja on apukuskin puolella ollut ja sabotoinut tahallisesti.
Hius paljastaa, että kyydissä on ollut hanhen lisäksi Homo Sapiens.
Öö, taakse on tarvittu tilaa muihin puuhiin.. Hanhi on lähtenyt paikalta omalla pikkuautolla pois. Sillä on hiusten pidennykset, siksi sitä hänellekkin vierasta karvaa irtoaa autossa ahtaasti köyriessä niin paljon.
Epäilen joutsenea. Sillä on pidenpi kaula kuin hanheella.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiesin, että mies tapailee yhtä hanhea, joka uskoi olevansa miehen ainoa. Ei siinä mitään. Mutta se vitutti, kun etupenkki oli säädetty niin etukenoon, että nenä oli melkein tuulilasissa. Kuka helvetti istuu niin? Vaikka olen pieni ihminen, niin tarvitsen paljon tilaa. Säädän penkin mahdollisimman taakse ja aika taakse nojaavaan asentoon. Eipä ole pääni edessä kun miehen pitää katsoa oikealle.
Huomautin asiasta kyllä miehellekin. Että ketä vanhaa ihmistä olet kuskannut? Vanhat ihmisethän istuu yleensä mahdollisimman pystyssä, koska eivät muuten jaksa nousta pois.
Siis hanhea? Kumma jätkä, vaikka ankkojakin on vapaana. Tottakai se penkki piti olla mahdollisimman edessä, ei kai hanhet nyt mitään jalkatilalla tee.
No sillä hanhella, josta minä puhuin, on tosiaan oma pikku kottero. Mutta on niin hujoppi, etten oikein usko että takapenkillä olisivat mahtuneet... Omat haasteensa takapenkkiseksissä on minullakin, vaikka olen sentään pieni ja notkea.
Vierailija kirjoitti:
Öö, taakse on tarvittu tilaa muihin puuhiin.. Hanhi on lähtenyt paikalta omalla pikkuautolla pois. Sillä on hiusten pidennykset, siksi sitä hänellekkin vierasta karvaa irtoaa autossa ahtaasti köyriessä niin paljon.
Öö-öttelijä bongattu!
Onneksi ei kotka. Jotain tasoa sentään.
Jonkun pikkutytön avautuminen... leikitään kotia...
Hanhi, ankka, joutsen tai kotka - näyttääkö kuitenkin petolinnun perseeltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hanhea? Kumma jätkä, vaikka ankkojakin on vapaana. Tottakai se penkki piti olla mahdollisimman edessä, ei kai hanhet nyt mitään jalkatilalla tee.
Iines on syyllinen!
Vierailija kirjoitti:
Tuohan tarkoittaa että takapenkillä on istunut joku iso paljon jalkatilaa tarvitseva ihminen jos etupenkki on ihan edessä.Vähänkö olet tyhmä.
Tähkäpää...?