Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autosta löytynyt hius paljasti kuka oli säätänyt etupenkkiä

Vierailija
06.11.2017 |

Kellään toisella ei ole noin pitkiä hiuksia

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähkäpää...?

Vierailija
2/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähkäpää...?

Kyllä, toiset olivat kaljuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei ole ei :D

Vierailija
4/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupenkkiä säädetty toistuvasti ja penkiltä löytyi hius.

Vierailija
5/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin, että mies tapailee yhtä hanhea, joka uskoi olevansa miehen ainoa. Ei siinä mitään. Mutta se vitutti, kun etupenkki oli säädetty niin etukenoon, että nenä oli melkein tuulilasissa. Kuka helvetti istuu niin? Vaikka olen pieni ihminen, niin tarvitsen paljon tilaa. Säädän penkin mahdollisimman taakse ja aika taakse nojaavaan asentoon. Eipä ole pääni edessä kun miehen pitää katsoa oikealle.

Huomautin asiasta kyllä miehellekin. Että ketä vanhaa ihmistä olet kuskannut? Vanhat ihmisethän istuu yleensä mahdollisimman pystyssä, koska eivät muuten jaksa nousta pois.

Vierailija
6/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Marple

Vierailija
7/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hius paljastaa että tunkeutuja on apukuskin puolella ollut ja sabotoinut tahallisesti.

Vierailija
8/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hius paljastaa, että kyydissä on ollut hanhen lisäksi Homo Sapiens.

Vierailija
9/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, taakse on tarvittu tilaa muihin puuhiin.. Hanhi on lähtenyt paikalta omalla pikkuautolla pois. Sillä on hiusten pidennykset, siksi sitä hänellekkin vierasta karvaa irtoaa autossa ahtaasti köyriessä niin paljon.

Vierailija
10/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen joutsenea. Sillä on pidenpi kaula kuin hanheella.

Vierailija
11/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiesin, että mies tapailee yhtä hanhea, joka uskoi olevansa miehen ainoa. Ei siinä mitään. Mutta se vitutti, kun etupenkki oli säädetty niin etukenoon, että nenä oli melkein tuulilasissa. Kuka helvetti istuu niin? Vaikka olen pieni ihminen, niin tarvitsen paljon tilaa. Säädän penkin mahdollisimman taakse ja aika taakse nojaavaan asentoon. Eipä ole pääni edessä kun miehen pitää katsoa oikealle.

Huomautin asiasta kyllä miehellekin. Että ketä vanhaa ihmistä olet kuskannut? Vanhat ihmisethän istuu yleensä mahdollisimman pystyssä, koska eivät muuten jaksa nousta pois.

Siis hanhea? Kumma jätkä, vaikka ankkojakin on vapaana. Tottakai se penkki piti olla mahdollisimman edessä, ei kai hanhet nyt mitään jalkatilalla tee.

Vierailija
12/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä hanhella, josta minä puhuin, on tosiaan oma pikku kottero. Mutta on niin hujoppi, etten oikein usko että takapenkillä olisivat mahtuneet... Omat haasteensa takapenkkiseksissä on minullakin, vaikka olen sentään pieni ja notkea.

Vierailija
13/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuitenkin ollut kurppa.

Vierailija
14/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, taakse on tarvittu tilaa muihin puuhiin.. Hanhi on lähtenyt paikalta omalla pikkuautolla pois. Sillä on hiusten pidennykset, siksi sitä hänellekkin vierasta karvaa irtoaa autossa ahtaasti köyriessä niin paljon.

Öö-öttelijä bongattu!

Vierailija
15/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei kotka. Jotain tasoa sentään.

Vierailija
16/20 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pikkutytön avautuminen... leikitään kotia...

Vierailija
17/20 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanhi, ankka, joutsen tai kotka - näyttääkö kuitenkin petolinnun perseeltä?

Vierailija
18/20 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hanhea? Kumma jätkä, vaikka ankkojakin on vapaana. Tottakai se penkki piti olla mahdollisimman edessä, ei kai hanhet nyt mitään jalkatilalla tee.

Iines on syyllinen!

Vierailija
19/20 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouhenea... oi ei!!!

Vierailija
20/20 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan tarkoittaa että takapenkillä on istunut joku  iso paljon jalkatilaa tarvitseva ihminen jos etupenkki on ihan edessä.Vähänkö  olet tyhmä.