Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12v yksin kotona tänään, on kipeänä

Vierailija
06.11.2017 |

Joutuu olemaan noin 6h yksin, laittoi viestin vasta kun olin jo töissä. Mummot ja papat ei tänään pääse.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siellä pärjää. Onhan varmaan kaapissa jotain ruokaa.

Vierailija
2/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää varmasti, pidä puhelin ainakin värinällä jos lapsi soittaa. Ja muistuta syömään ja juomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että SAA olla kotona, jos kerran kipiä on.

Kuka sitä nyt kipeenä kouluun haluaa, varsinkaan maanantaina...

Vierailija
4/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mikä on ongelma? Eikö ole muka koskaan aiemmin ollut yksin... Kyllä noin iso pärjää.

Vierailija
5/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Itse sairastin aina lapsena yksin kotona. Äitiä ei ollut ja iskä oli töissä. Ei isäni koskaan jäänyt töistä pois siksi että olin kipeä, mitä se siellä kotona sille voi että makaan kuumessa sängyssä? Ei yhtikäs mitään.

Vierailija
6/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten enää siellä töissä? Lähde nyt hyvä ihminen hoitamaan sitä lastasi. Ei se ole mummon ja papan tehtävä olleenkaan. Ja muutenkin kävisin tuon ikäisen kohdalla tarkastamassa, että on oikeasti kipeä eikä esim. välttele tämän varjolla kouluun menemistä, jos esim. kiusataan.

Vierailija
7/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sitten enää siellä töissä? Lähde nyt hyvä ihminen hoitamaan sitä lastasi. Ei se ole mummon ja papan tehtävä olleenkaan. Ja muutenkin kävisin tuon ikäisen kohdalla tarkastamassa, että on oikeasti kipeä eikä esim. välttele tämän varjolla kouluun menemistä, jos esim. kiusataan.

Ehkäpä sen näkee kyllä sitten iltapäivälläkin onko oikeasti kipeänä. Ja kyllä lapsi pärjää jo varmasti muutamia tunteja yksinkin, äkkiä on jo muutama tunti kulunut kun selailee puhelinta tai tablettia sängyssä tai sohvanpohjalla.