Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen käytöshäiriö? Määrittelisitkö mitä se on.

Vierailija
05.11.2017 |

Mieheni sanoi että lapsellani on käytössä itiöitä. Itse en tätä tunnista lapsestani.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps.

Vierailija
2/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoi että lapsellani on käytössä itiöitä. Itse en tätä tunnista lapsestani.

KIRJOITUSVIRHE😂😂😂 Lapsellani ei ole käytössä itiöitä! Ja mielestäni ei käytöshäiriöitäkään vaikka mieheni niin kovasti väittää olevan.

Tilanne on vaikea perhe-elämän kannalta koska mieheni näkee lapseni käytöksen häiriökäyttäytymiseksi. Lapseni ei ole normaali hänen mielestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli äitini mielestä käytöshäiriöitä. No, ei mulla ollut, vaan äidilläni oli. Epäilen siis miestäsi.

Vierailija
4/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa vähän, minkälaista käytöshäiriötä? Aggressiivisuutta? Levottomuutta? Rajattomuutta? Minkä ikäinen lapsi?

Vierailija
5/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertonut sen tarkemmin. Lapset 9 & 11 vuotiaat. Hänen mielestään lapset aiheuttavat kotona häiriötä, levottomuutta, tottelemattomuutta. Minun mielestäni normi lapset jotka samalla tavalla trinttaavat kuin kaikki muutkin. Ja ovat ihania sekä valloittavia molemmat.

Vierailija
6/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos googletan käytöshäiriön niin sitä en kyllä näistä lapsista tunnista.

Vierailija
7/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äijällä itsellään ei ole lapsia tietysti?

Vierailija
8/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin mielestä mulla oli käytöshäiriö, koska en ollut alistunut aivokääpiö tai toisaalta aikuisen kypsyystasolla.

Vierailija
9/16 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni odottaa vahvasti että minä ja lapseni käyttäytyisimme kuten hän odottaa ja tahtoo. Tunnen oloni välillä kuin häkkilinnuksi. Ulkoa päin tulevat odotukset ja vaatimukset joihin minä ja lapsemme emme koskaan yllä. Onkohan tuo sitä köytöshäiriötä meiltä kun emme tee kuten hän odottaa😢

Vierailija
10/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ap:llakin on käytöshäiriö?

Kysypä, mitä se mies siinä vielä tekee, kaikkien teidän käytöshäiriöisten keskellä. Eikö kannattaisi etsiä samanlaista seuraa kuin itsekin on?

Oikeesti: jokaisella ihmisellä on oikeus tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on.

Vierailija
11/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttais siltä että mies on bongannut julkisesta keskustelusta vakuuttavan kuuloisen sanan, käytöshäiriö, ja päättänyt että kaikki (häntä) häiritsevä käytös on käytöshäiriöistä. 

Mutta eihän se nyt niin ole. Käytöshäiriö on yleensä osa sairauden oireistoa/diagnoosia. Häiritsevä käytös, siis meluaminen, riitely, tottelemattomuus jne taas tiettyyn rajaan asti ihan normaalia käytöstä ihmisille. 

Joka tapauksessa tuon sanan käyttö ja viljely on mieheltä ihan vallankäyttöä, älä anna sen kääntää sua lapsiasi vastaan ja varmista että lapsesi saavat kasvaa turvallisessa, hyväksyvässä ympäristössä. Eli suomeksi, mies luiskaan. 

Vierailija
12/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöshäiriö on ärtymystä aiheuttava häiriötila, joka esiintyy naapurin, sukulaisen tai tuttavan lapsella. Johtuu edellä mainittujen huonosta vanhemmuudesta ja kasvatusmetodeista. Esiintyy yleisimmin Porvoon seudulla. Lähde: AVpedia.

Vierailija
13/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vahvasti sorkkaeläimen jättämistoimenpidettä.

Vierailija
14/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on vaikea perhe-elämän kannalta koska mieheni näkee lapseni käytöksen häiriökäyttäytymiseksi. Lapseni ei ole normaali hänen mielestään.

Jos mies suhtautuu johonkin lapsen käytökseen häiriökäyttäytymisenä miten hän suhtautumisensa/kasvatuksesta muuttuu verrattuna siihen että hän pitäisi ko. käyttäytymistä normaalina lapsen ikätasoon kuuluvana.

Vierailija
15/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten humalassa pitää olla, että kirjoittaa että lapsella on käytössä itiöitä, eikä edes huomaa virhettään ennen lähettämistä?

Vierailija
16/16 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei humalatila😂😂 tein viestin kännykällä joka tarjoaa omia sanoja. En oikolukenut viestiä ennen lähetystä. Huomasin kuitenkin virheen 😉😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi