Ranskassa aletaan sakottamaan naisten seuraamisesta kaduilla. Miesten seuraamisesta ei mainita halaistua sanaa. :O
Kai tämäkin meille myös jossain vaiheessa tulee. Onpa helppo näyttää toteen. Miehiä ei tietenkään voi edes seurata, eikä siitä rangaista.
Kommentit (7)
Hyvä juttu. Toivottavasti tulee myös Suomeen
Ihan hyvä juttu. Kerran asuessani siellä mua seurattiin kotiovelle asti. En ole koskaan juossut 4.kerrokseen ja avannut kolmea lukkoa ovesta päästäkseni kotiin niin nopsaan kuin silloin.
Tätä te äänestitte. Tiesitte tai ette.
Vierailija kirjoitti:
Naisissa ei ole hulluja raiskaajia jotka lähtee seuraamaan. Osaatko yhtään enää uhriutua lisää vaikka uhrit on ihan muualla.
Juuri tätä mä en ymmärrä palstan naisissa. Ihan päivänselvästi miehiä syrjivä laki, ja silti yritätte sitä väen väkisin puolustella. Eihän tässä nyt ollut kyse seuraajan sukupuolesta vaan seurattavan sukupuolesta.
Siis eiks tää Ranska ollutkaan multikulttuurisuuden kehto jossa kiihtyvään tahtiin syöksytään värähtelevään kulttuurinrikastumisen ydintä jota, mitään kyseenalaistamatta, kohti Suomen tulee suin päin syöksyä? Miten asiat kehittyvät tähän suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa ei ole hulluja raiskaajia jotka lähtee seuraamaan. Osaatko yhtään enää uhriutua lisää vaikka uhrit on ihan muualla.
Juuri tätä mä en ymmärrä palstan naisissa. Ihan päivänselvästi miehiä syrjivä laki, ja silti yritätte sitä väen väkisin puolustella. Eihän tässä nyt ollut kyse seuraajan sukupuolesta vaan seurattavan sukupuolesta.
Totta, on niitä varmaan homoseuraajiakin olemassa. Harvemmin kyllä.