Voiko lemmikin perusteella päätellä naisesta jotain?
Tapailemallani naisella on iso uroskoira. Voiko siitä päätellä jotain?
Kommentit (15)
Saa turvaa isosta ja osaa käsitellä sitä, nams
No mulla on kissoja, käärmeitä, hämiksiä sekä pari gekkoa. Mitä se kertoo minusta?
Näin Stockalla naisen, jolla oli pieni fifi. Nainen oli tyypillinen pinnallinen, lapseton keski-ikäinen nainen, joka oli tullut Stockalle esiintymään.
Minulla on iso uroskoira ja se kertoo minusta tasan sen, että tykkään ulkoilla.
tiedän yhden pikkutytön joka omistaa ison mustan koiran. näyttää jotenkin hellyyttävältä kun kävelevät kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Näin Stockalla naisen, jolla oli pieni fifi. Nainen oli tyypillinen pinnallinen, lapseton keski-ikäinen nainen, joka oli tullut Stockalle esiintymään.
Hän kertoi esityksessään olevansa lapseton?
Minulla on kesyrottia ja siitä voi päätellä että tykkään askarrella ja näperrellä. Rotat vaativat tilavan häkin, johon pitää aina keksiä sisustusta ja virikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
tiedän yhden pikkutytön joka omistaa ison mustan koiran. näyttää jotenkin hellyyttävältä kun kävelevät kaduilla.
missäpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missäpäin?
Tampereella
Minä valitsisin kyllä mieluummin kissanaisen, mikäli heitä olisi valittavaksi asti.
Jos on palveluskoira, voit olla varma että vaatii aikaa ja paneutumista omistajaltaan. Mutta niin kai ne kaikki lemmikit, jos hyvin hoidetaan. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Minä valitsisin kyllä mieluummin kissanaisen, mikäli heitä olisi valittavaksi asti.
Pariutuva kissanainen = harvinaisuus
Crazy catlady = joka kulmalla
Mul on. Olen aika luonnonlaps :-) Sitoutumista ja sitkeyttä on ainakin oman kouluttaminen vaatinut jo kokonsa puolesta, joten ehkä tapailemasi nainen on tätä. Voit toki päätellä lemmikin käytöksestä jotain, ellei se nyt oo ihan teiniperseilyiässä.
En päättelisi. Yllätyin aikoinaan kun mun tosi naisellisella tyttöystävällä oli saksanpaimenkoira.