Miten reagoit jos mies pyytää sinut syömään ja
ruokana on ruskeaa jauhenlihakastiketta ja perunoita?
Kommentit (28)
Olisin iloinen. Tuota saa niin harvoin ja itse en osaa tehdä hyvää, vaikka en ihan surkea ruuanlaittaja olekaan.
No, mielelläni söisin (jos söisin lihaa). Ei kannata tiirailla sitä lautasta, vaan antaa arvo miehen idealle ja teolle.
Odottaisitko sinä Michelin-ravintolan tasoa?
Oletan että ap tarkoittaa jauhelihakastiketta.
Söisin mielelläni, on siis nähnyt vaivaa. Ei tuota ole ihan helppo tehdä.
Tein itse kutsun ja tein omaa pravuuria ja lempiruokaa... eli kotiruoka pop... olisin voinut vääntää jonkun pihvin mutta joku olisin toivonut jotain ravintolaillallista. Sowhat.
Olen allerginen jauhenille, mutta muuta ruokaa toki söisin hyvällä ruokahalulla. En ole nirso.
Ihanaa, kunnon normaalia perusruokaa! Pisteitä miehelle!
Hyvä mies osaa tehdä normaalia arkiruokaa. Miksi syömään kutsuttaessa pitäisi väkerrellä jotain eksoottisia nyyttejä?
Söisin mielelläni ja ottaisin lisääkin, jos se olisi tosi hyvää.
Ruskea kastike ruskeassa talossa.
Jos söisin lihaa niin söisin innolla. Ruskeakastikepohjainen jauhelihakastike on hyvää, itse en koskaan osannut tehdä kunnollista ruskeaa kastiketta.
Onko olemassa muun väristä jauhelihakastiketta kuin ruskeata?
Mieluummin tuollaista ruokaa kuin jotain mukahienoa, jota ei oikeasti voisi edes syödä.
Vierailija kirjoitti:
ruokana on ruskeaa jauhenlihakastiketta ja perunoita?
Plääh, niin tylsä tää jauhenliha. Olet tyhmä, kun et keksinyt mitään uutta.
Aloittaja kysyi jauhenlihasta, jota vain harva tietyn murrealueen ihminen on koskaan maistanut. Kuitenkin vastaajat sekoittavat sen tavalliseen jauhelihaan ja höpöttävät tavallisesta kotiruoasta...
olisin iloinen koska mun lempiruoka :)
Söisin, kiittäisin ja auttaisin keittiön siivoamisessa.
Ilahtuisin ja myös kysyisin, että onko hän itse metsästänyt jauhen?
Ohis, mutta ihmetyttää ihmiset, jotka tilaa ravintolassa pihviannoksen, laittaa siihen sinappia ja ketsuppia, ruokajuomana on coca colaa. Sitten sanotaan että oli pahaa.
Pyydän ketsuppia