Reino Nordin kärysi huumeista vain neljä päivää edellisen tuomion jälkeen
http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711022200505678_vd.shtml No johan näitä julkimoita nyt käryää tiuhaan ja parhaat moneen kertaan. Auton voisivat jättää kotiin.
Kommentit (20)
Reino on jännämies. Tollasilla jänniksillä niitä naisia aina riittää.
Miten lastensuojelu yleensä suhtautuu tällaiseen?
Saako perheen lapset olla kotosalla jos toinen vanhempi on huumeeton. Joutuvatko molemmat antamaan huumeseuloja?
Asuuko nordin edes lastensa kanssa?
Eikö sen pitänyt lopettaa kaikki päihteet? Ainakin uhosi kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä riittänyt ja alistuva pikkuvaimo kyhjöttää kotona.
Viime tammikuussa , kun Reino kärähti. Maria oli lapsien kanssa kuukauden Aasiassa ja niillä oli eri a sunnotkin. Tää kyllä k uullostaa pahalta että kokaakin on vetänyt. No lupaan olla sun😢
Ihan sama mitä vetää, kunhan ei tee enää musaa. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä vetää, kunhan ei tee enää musaa. Koskaan.
Eikä aja autoa.
Joo, mäkin mietin tuota lapsikuviota. Eikö toistuva huumeista kärähtäminen autoa ajaessa pitäisi johtaa lastensuojelun puuttumiseen? Kuljettaako tuo tenaviaankin autolla pössyissään?
Saisi se vaimokin pistää jotain rotia asiaan. Kuka tuollaista mukataiteilijadeekua haluaa kattella. Tai antaa lasten kattella.
Vierailija kirjoitti:
Viime tammikuussa , kun Reino kärähti. Maria oli lapsien kanssa kuukauden Aasiassa ja niillä oli eri a sunnotkin. Tää kyllä k uullostaa pahalta että kokaakin on vetänyt. No lupaan olla sun😢
Nolo akka, jos tuollaista retkua katselee. Ja jos itse, mutta kun lapsetkin kuvioissa. Pelkästään julkisuuteen tullut pettämisiä ja huumekäryjä. Koko totuus varmasti aikamoinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mäkin mietin tuota lapsikuviota. Eikö toistuva huumeista kärähtäminen autoa ajaessa pitäisi johtaa lastensuojelun puuttumiseen? Kuljettaako tuo tenaviaankin autolla pössyissään?
Saisi se vaimokin pistää jotain rotia asiaan. Kuka tuollaista mukataiteilijadeekua haluaa kattella. Tai antaa lasten kattella.
Sillä oli huumeita hallussa. Sitä ei tiedetä oliko vaikutuksen alainen. Luultavasti ei kun puhutaan vain käyttörikoksesta. Aika nopeasti lähdet tuomitsemaan ja tekemään ilmoitusta. Mutta eihän sellaisesta kuin hallitusta päihteiden käytöstä teidän mielestä saisi edes puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni vaimo sallii alfamiehelleen syrjähypyt koska tietävät että toinen vaihtoehto olisi tyytyä betamieheen.
Lapsiparat. Isä on narkkari ja äiti mielenvikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni vaimo sallii alfamiehelleen syrjähypyt koska tietävät että toinen vaihtoehto olisi tyytyä betamieheen.
Mä olen sellainen pelkästään alfamiesten kanssa seurustellut nainen (nykyään sellaisen kanssa aviossa) ja korjaan tätä sen verran, että minun määritelmäni mukainen alfamies ei petä puolisoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sellainen pelkästään alfamiesten kanssa seurustellut nainen (nykyään sellaisen kanssa aviossa) ja korjaan tätä sen verran, että minun määritelmäni mukainen alfamies ei petä puolisoaan.
Vielä lisäys: eikä toki käytä huumeitakaan. Eikä anna roskalehdille haastatteluja, joissa kertoo itsestään todellisuutta vastaamattomia asioita.
t. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä petäkään, mutta alfamies voi lähteä ihan tuosta vain uuden naisen matkaan, koska pinppaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli huumeita hallussa. Sitä ei tiedetä oliko vaikutuksen alainen. Luultavasti ei kun puhutaan vain käyttörikoksesta. Aika nopeasti lähdet tuomitsemaan ja tekemään ilmoitusta. Mutta eihän sellaisesta kuin hallitusta päihteiden käytöstä teidän mielestä saisi edes puhua.
Painu helvettiin, vitun nisti.
Polttelu on hyväksyttävää aikuiselta, mut ajaminen päihtyneenä ei todellakaan.
Eikö tuon artikkelin mukaan viimeinen käry on ollut kesäkuussa joten ei ihan tuoreita juttuja.
Noloa