Tämä palstaa todistaa, että naisia kiinnostavat pintajulkkikset, tv-ohjelmat ja lastenhoito!
Turha väittää vastaan. Itse olette tämän materiaalin tuottaneet.
Varsinkin tuo kaikenlaisten hömppöjulkkisten suosio on valtava. Naisten mielenkiinnon kohde nr1.
Kommentit (9)
Kyllä mammoja kiinnostaa myös kokkeli-poika Reicca Nordin (kirjoitusasu artistin oma).
Jaa mut hei... sehän kuuluu osioon pintajulkkikset.
Itse katson vain brittisarjoja, ei näy pippelskaa alkkareissa, kurkistin mieliksesi.
Olen kyllä aina ihmetellyt miksei naisia kiinnosta esim se kun miehet ajaa turhan takia autolla ympyrää. Tai potkii ees taas pyöreää esinettä.
Totta. Kaikkia kiinnostaa Martiina Belfourit, paratiisi hotellit, TI, BB mitä näitä nyt on. Mutta siinäs katselee... saahan se minut tuntemaan itseni Einsteiniksi!
Lastenhoito? :D Miten tällä palstalla tulee esille, että palstalaisia kiinnostaisi lastenhoito? Lapset taitaa olla likaisissa vaipoissa nälissään noin klo. 16, että se mies pääsee töistä jolle voi sitten uhriutua kuinka on rankkaan.
Naisia kiinnostaa: pintajulkkikset, bloggaajat, julkkisten haukkuminen, bloggaajien haukkuminen, miehistä valittaminen, miesten haukkuminen, ylipäätään kaikkien muiden haukkuminen kuin oman itsen ja lähimpien kavereidensa.
Ehkä sinunkin ap kannattaisi kiinnosti näistä. Tämän palstan perusteella miehet on hemmetin onnettomia ja tosikkoja ihmisiä, määrään lääkkeeksi ihmissuhteista kiinnostumista.
Mua kiinnostaa noista vain valikoidut tv-ohjelmat.