Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset muuttivat jo pois. Milloin puoliso?

Vierailija
02.11.2017 |

Nuorinkin lapsi muutti jo omaan asuntoon. Mutta mies jäi vielä. Milloin miehen on määrä muuttaa pois vai oppivatko koskaan täysin itsenäiseksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sinä.

Vierailija
2/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muutti ennen lapsia, tosin ei itsenäistynyt, uuden kasvattajan luo meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä!

Lapset viipyivät vielä lähes kymmenen vuotta sen jälkeen ja kissa kaikkein pisimpään.

Vierailija
4/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä ole oppinut vielä alkeitakaan itsenäiseen asumiseen. Kotitöitä ei osaa, rahat menee minne menee ja käytöskin usein kun uhmaikäisellä. Onneksi on päivisin töissä niin saa muuta virikettä eikä ole niin levoton iltaisin.

Vierailija
5/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama, laitoin lapset hänelle mukaansa ja lapset käyvät silloin tällöin vapaasti minua tapaamassa. Ei mitään halua yksinhuoltajan elämään vaikka lapsistani pidänkin. Eikä mitään halua pitää miestä, joka sitoutuu lapsiin muttei parisuhteeseen.

Vierailija
6/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko joku lapsista tai miehistä narsisti.

Vierailija
7/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en tajunnut?

Vierailija
8/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en tajunnut?

Joku on aina narsisti...

Vierailija
9/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy miettiä, minkä virheen olet tehnyt miehen kanssa, kun se ei ole aikuistunut kuten lapset. Kohteletko miestäsi eri tavalla kuin mitä olet kohdellut lapsia? Siinä varmaan on se vika. Kokeile, että alat toimia miehen kanssa samalla tapaa kuin mitä olet toiminut lasten kanssa, niin eiköhän se muuta pois muutaman vuoden sisällä.

Vierailija
10/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy miettiä, minkä virheen olet tehnyt miehen kanssa, kun se ei ole aikuistunut kuten lapset. Kohteletko miestäsi eri tavalla kuin mitä olet kohdellut lapsia? Siinä varmaan on se vika. Kokeile, että alat toimia miehen kanssa samalla tapaa kuin mitä olet toiminut lasten kanssa, niin eiköhän se muuta pois muutaman vuoden sisällä.

Hyvä vinkki. Tänään kun tulee töistä saa siivota huoneensa ennenkun kuskaan sen harjotuksiin ja nettiajan rajoitus tulee myös voimaan.

Vierailija
11/11 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kyllä ole oppinut vielä alkeitakaan itsenäiseen asumiseen. Kotitöitä ei osaa, rahat menee minne menee ja käytöskin usein kun uhmaikäisellä. Onneksi on päivisin töissä niin saa muuta virikettä eikä ole niin levoton iltaisin.

Onko kasvatusmenetelmissäsi jotain vikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan