Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei voi ajoissa sanoa muutoksista?

Ap
01.11.2017 |

Aina vaan törmään siihen, että mies kertoo max 11 tuntia ennen menoistaan... koko arki paletti viskataan minun syliin "tsemmppiä, selviä, ei kiinnosta miten".

En ymmärrä, miksi ei voi kertoa muutoksista vaikka viikonloppuna, että torstaina lähden aamuyöstä reissuun tulen perjantai-iltana. Itsellä huomiseksi aamuksi töissä varattu palaveri yms. Ja lapset pitäisi jotenkin sovitella kouluun/linja-autoon... olen muuttanut tänne v...n perähikiään, jossa minulla ei ole juuri mitään turvaverkkoja, josta saisi apuja.

Kertokaa miehet, jos teillä on samanlaisia tapoja, mikä on ongelma?

Olen joka kerta, kun tämä asia on käsillä pyytänyt, "Kerro ajoissa menoistasi niin minäkin voin sovitella asioita, ettei tule päällekkäisyyksiä". Arvatkaapa mikä on vastaus... "sinun kanssa on niin v...n vaikea keskustella" ja käytös on mököttämistä ja halveeraamista. Ihan käsittämätöntä, mikä siinä on niin vaikeaa? Sanoa aikanaan olen sit ensviikolla to -pe reissussa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Olet siis valinnut puolisoksi mulkun. Ei se siitä paremmaksi muutu. En yhä tänä päivänä käsitä, miksi ihmiset sietää kaikkea paskaa ja tekee siihen päälle vielä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla