Mies osti mulle lahjaksi alushousut, joissa on aktiivihiilitoppaus takapuolen kohdalla
Joo, on ollut vähän ilmavaivoja aina silloin tällöin, mutta tuo oli minusta silti loukkaavaa. Voi hitto minkä moukan kanssa joudun asumaan.
Kommentit (23)
Ei se jatkuva paskanhajukaan kovin miellyttävää ole.
Tosi eroottinen ja viettelevä lahja! (Not.)
Riippuu vähän suhteesta, joillakin meistä huumorintaju kestää tuonkin. Tietysti kumppani täytyy tuntea, eli teidän kohdallanne selkeästi fail.
Täh? Onko sellasia oikeasti ja toimiiko ne?
Vierailija kirjoitti:
Tosi eroottinen ja viettelevä lahja! (Not.)
Pitääkö jokaisen lahjan olla eroottinen ja viettelevä? itsekin annat vain sellaisia lahjoja ja usein? (Not! )
Vedä ne sen päähän ja sano että no vihdoinkin paskanhaju estyy.
Jestas, loukkaantuisi kyllä. Tosin olen itse sen verran häveliäs ihminen, että en mieheni seurassa piere, mutta ymmärrän toki jos vaivat ovat esim. sairaudesta johtuvaa, mikä tekee lahjasta vielä typerämmän...
Vierailija kirjoitti:
Täh? Onko sellasia oikeasti ja toimiiko ne?
Kyllä ne ainakin meillä paransi kodin ilmapiiriä huomattavasti.
Ai luoja, kiitos tästä!
Täällä yksi univelkainen luki pelkän otsikon ja nauratti niin paljon, että kesti 5min ennen kuin pystyin jatkamaan lukemista :-D
Huh, tämmöisistä ollaan joskus miehen kanssa vitsailtu mut ei kai näitä oikeasti ole olemassa?
Herrajumala, mistä tommosia saa?!?! Olisko ihan pikkasen kätevät esim. töissä.
On olemassa ja monelle suolistosairaalle hyvä apu. Ei ole vitsi vaikka siltä tuntuukin.
Fiksu mies etsii ongelmaan ratkaisuja. Meillä tuo kyllä otettiin huumorilla ja puoliso on noita housuja ostanut kavereilleen lahjaksikin.
Ai mä ensin kuvittelin, että se haluu sulle vähän muodokkaamman peban, mutta että hajua estämään...heh!
On niitä olemassa, myynnissä ainakin Porvoossa. :)
Vierailija kirjoitti:
Huh, tämmöisistä ollaan joskus miehen kanssa vitsailtu mut ei kai näitä oikeasti ole olemassa?
"Shreddies award winning flatulence filtering garments offer maximum comfort, classic styling and flatulence filtration. Whether you suffer from excessive flatulence, or you just want the assurance of odour free flatulence, Shreddies are the perfect solution for you."
No eipä se jatkuva pierunhaju mitään naisellista kyllä ole. Ymmärrän miestäsi, mitä pahaa tuossa lahjassa muka on? Sait ilmaiset alushousut, ja hajutkin vähenevät.
Mistä olis luotettava tilata näitä?
Käytin joskus topattuja pyöräilyhousuja, kun iho meni muuten rikki spinningissä.